Quote Energieboy: "En toch, ik blijf het zeggen, iedereen zegt maar dat Vodafone hier de schuldige van is. Wie zegt niet dat ze met Apple een contract hebben afgesloten en dat ze simpelweg nog niets mogen melden en pas bij een nieuwe iOS update, met de verkoop van de nieuwe Apple Watch? Dit soort informatie zullen ze ons dan natuurlijk niet melden, zeker niet als dat contractueel is vastgelegd. Dat was ook toen met Apple Pay acceptatie en de banken.
Maar goed, niemand die dit wil lezen want het ligt alleen maar aan Vodafone 😉😂🤣😎"
Okay, nog een keer uitleggen:
Vodafone/Liberty is een ander bedrijf dan Vodafone. Vodafone/Liberty is een joint venture (fusie) tussen Liberty Global Nederland en Vodafone. Het daarom ook VodafoneZiggo Group Holding B.V. (bron: https://www.bizjournals.com/denver/news/2016/12/31/liberty-global-completes-3-7b-netherlands-joint.h... ).
En dat houdt m.i. ook in dat Vodafone/Liberty totaal niet gehouden is aan de ontwikkelingen van Vodafone in de ons omringende landen. Dus ja: ik blijf erbij dat Vodafone/Liberty totaal nul komma nu actie zal ondernemen om Apple Watch te ondersteunen. Ook niet nadat Apple morgen nieuwe Apple Watch OS 10 zal aankondigen. Ook niet als Apple besluit Apple Watch Series 9 uit te brengen.
Ik zie het nog anderhalf jaar aan, want dan is mijn contract met Vodafone ten einde. Ik zie het niet zo snel gebeuren...