1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Beste @Cecilia ik kan die cofiguratie niet zo snel vinden, maar ik heb wel de watch al een keer losgekoppeld en weer verbonden maar het probleem blijft.

arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Kun je mij een link geven naar jouw uitgelichte reactie? Ik zoek me rot. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Geen probleem, dan deel ik ze hier even @arjanmaas 
- Schakel je iPhone helemaal uit, of schakel Bluetooth volledig uit via de hoofdinstellingen, niet via snelle instellingen bovenin je iPhone

- Schakel de WiFi uit op de Watch, komt er nu wel 4G/cellular verbinding tot stand vanuit de watch? Kun je gesprekken ontvangen en opzetten?

arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Mijn Apple watch belt wel via 4G, dat werkt allemaal prima, maar mijn probleem is dat er een 06nummer bij de ontvanger in beeld komt wat niet van mij is. Als ik de telefoon thuis laat en alleen de Apple Watch meenmeem werkt alles prima, alleen als ik zelf een gesprek begin zonde de telefoon in de buurt ziet de ontvanger het "verborgen 06 nummer" ipv mijn normale nummer...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Dat begrijp ik @arjanmaas. Zoals aangegeven is het ticket inmiddels wel afgemeld en dit is gevalideerd met diverse klanten. Deze configuratie stappen hebben eerder in dit topic bij diverse klanten ook voor oplossingen gezorgd dus vandaar het advies om dit allereerst wel even te proberen. Mocht dit het probleem dan nog steeds aan de orde zijn, dan het advies om even te bellen of te chatten met de klantenservice zodat er een individueel ticket kan worden aangemaakt naar de technische dienst. 

arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Heb gebeld met de klantenservice, en er is een ticket aangemaakt.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor er een oplossing komt...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic