1
Vraag
2
Reageer en help mee
Miluna_77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-sim en fysieke sim gaat vodafone naar Edge en geen 5G meer

Van Vodafone heb ik een E-sim in Iphone 14 Pro. Mijn werktelefoon heeft een fysieke sim van Odido. Ik heb deze fysieke sim in mijn prive toestel toegevoegd. Alle instellingen uitgevoerd en dit werkt perfect als ik maar verbonden ben met WiFi.

Zodra ik geen WiFi heb dan geeft Vodafone Edge aan of geen service (Odido ook overigens)

Is er iemand die een mogelijke oplossing weet? Is er toch nog een instelling die ik vergeet? Kan ik bijvoorbeeld data uitzetten van een bepaalde sim (heb ik overigens niet kunnen vinden) dus zo ja waar vind ik dat.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12307Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar volgens Apple is het denk ik dit antwoord:
Bij het gebruik van twee actieve lijnen in de dual-simmodus wordt 5G ondersteund op de lijn die mobiele data gebruikt.

Loop nog even deze pagina door om te zien of je alles goed hebt staan. Mocht het nu echt niet lukken, lees even onderstaande balk zodat de mensen van Vodafone hiermee aan de slag kunnen. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 109Posts
  • 17Oplossingen
  • 30Likes

Goedemiddag @Miluna_77 

Allereerst welkom hier op de Community voor support 🙂

Ik zie dat je vorige week ook contact hebt gehad met een collega van mij om hetzelfde probleem aan te kaarten.

Daaruit blijkt dat er mogelijk een instellingsprobleem zit in je toestel en sims. Aan onze kant (abonnemettechisch) is er niks aan de hand.

Het advies is daarom langs onze winkel te gaan met e toestellen. Heb je dat al gedaan?

Miluna_77
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel! Hier staan nog wel wat dingen in die ik kan gaan gebruiken. Dit zal ik vrijdag oppakken

Miluna_77
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat klopt maar ik werd direct doorverwezen naar een winkel en voor een winkel moet ik een half uur rijden dus vandaar eerst de vraag hier in de community 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic