1
Vraag
2
Reacties
florisvdh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Website onbereikbaar via vodafone 4G

mijn website is onbereikbaar via vodafone 4G https://thetatesnft.com/  de site is via wifi altijd bereikbaar, zowel op mijn telefoon (Android)  als op mijn macbook.

 

Wanneer ik mijn wifi uitschakel en 4G gebruik krijg ik deze error: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

ik heb de website getest met andere 4G providers (tele2) en daar doet de website het wel gewoon.

 

Vodafone blokkeert toch geen domeinen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @florisvdh, goedemorgen en welkom hier!

Het betreft hier inderdaad geen blokkade vanuit Vodafone. Naar aanleiding van jouw bericht ben ik zelf direct aan het testen geslagen. De website  https://thetatesnft.com/ kan ik wel gewoon benaderen via 2 verschillende Vodafone 4G/5G netwerken. 

Als jij zelf deze website niet meer kan benaderen via jouw mobiele dataverbinding, dan is de kans groot dat je een blokkade bij de hoster te pakken hebt (blacklist). Ik wil je dan ook adviseren om bij de hoster van dit domein even na te vragen of jouw IP-adres op een blacklist bij hen staat. Zij kunnen deze dan weer voor je vrijgeven.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @florisvdh, goedemorgen en welkom hier!

Het betreft hier inderdaad geen blokkade vanuit Vodafone. Naar aanleiding van jouw bericht ben ik zelf direct aan het testen geslagen. De website  https://thetatesnft.com/ kan ik wel gewoon benaderen via 2 verschillende Vodafone 4G/5G netwerken. 

Als jij zelf deze website niet meer kan benaderen via jouw mobiele dataverbinding, dan is de kans groot dat je een blokkade bij de hoster te pakken hebt (blacklist). Ik wil je dan ook adviseren om bij de hoster van dit domein even na te vragen of jouw IP-adres op een blacklist bij hen staat. Zij kunnen deze dan weer voor je vrijgeven.

Puppie007

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@florisvdh via wifi doet het wel begrijp ik dat goed?

Zo ja leeg dan je cache en cookies eens op je mobiel.
Dat wil wel eens helpen en als dat ook niet werkt dan ben ik ook bang voor een blokkade.

dat zou je hier kunnen nakijken, wel even je externe ip adres opzoeken en dan ingeven > klik <

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@florisvdh 

Ik heb net even op 5G de site bekeken hier met Vodafone abonnement doet ie het wel.

Op Android kan je daar de Site via Wifi benaderen en dan alles even opruimen, cookies, web history, daarna je browser even afsluiten en daarna weer opnieuw inladen. Ik weet niet welk toestel je hebt en welke Android versie, maar op iPhone12 gaat het goed en op me Macbook ook met 5G via de hotspot geen probleem. Bijlage's zijn de screenshots van me iPhone12

 

Schermafbeelding 2023-02-25 om 23.29.06.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic