1
Vraag
2
Reageer en help mee
sseyffert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone mobiel internet in dual SIM telefoon geeft geen Internet via hotspot.

In mijn Lenovo Z6 pro heb ik een Vodafone unlimited sim, en een Portugese sim. Als ik beide kaarten in de telefoon heb, en het mobiele internet op Vodafone heb staan heeft mijn personal hotspot geen Internet. Als ik het mobiele internet op de Portugese sim zet heeft de personal hotspot wel internet, via de Portugese provider. Als ik de Portugese sim eruit haal en het mobiele internet op de Vodafone sim zet heeft de personal hotspot wel internet. 

Ik wil graag én beide kaarten in mijn telefoon hebben, en de Vodafone mobiele internet kunnen delen met een personal hotspot.

Een chat met de Vodafone helpdesk heeft niets opgelost, helaas.

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

 Hey @sseyffert. Welkom hier! 

Jeetje, wat een specifiek probleem heb je zeg. Super goed dat je al verschillende opties geprobeerd hebt, om zo bij het punt te komen waar het precies mis gaat. 

 

Eerlijk? Ik heb hier gelijk een antwoord of oplossing voor je. Daarvoor zal ik echt even moeten graven. 

Wat ik wel vind is dit (oude) topic over OnePlus telefoons. https://forums.oneplus.com/threads/oneplus-x-internet-sharing-tethering-with-dual-sim-activated-issu...

Hier lijkt het bij 1 iemand opgelost na het wisselen van de simkaarten. Het is natuurlijk altijd de moeite om te proberen, denk ik. Wil je dit eens testen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic