Hi,
Ik ben na 15 jaar Tmobile overgestapt naar Vodafone. Tot mijn grote verbazing is e geen Visual VM mogelijk bij Vodafone!? Hoe is dit mogelijk?
Op het forum lees veel topics met dezelfde verzoek van zovelen. Iedere keer is de topic afgesloten met “we geven het intern door en kunnen nu niets zeggen”.
Een andere antwoord van Vodafone was dat er intern prioriteiten worden gegeven aan de diensten die ontwikkeld worden.
Ik denk dat Vodafone de plank behoorlijk mis slaat. Als een intensieve beller heb ik een “telefoon abonnement” genomen. En voicemail is de basis dienst die erbij hoort.
Andere providers zijn al meer dan 10 jaar geleden hierin doorontwikkeld en Vodafone als zogenaamde Pioneer in de ontwikkelingen vind het overbodig!?
Voicemails terugluisteren op deze “ouderwetse” wijze kost mij tijd en geld. Zou Vodafone nu deze BASIS dienst wel eindelijk aanbieden? Heb nu best twijfels of ik wel een juiste keuze heb gemaakt met de overstap...