Hoi
Ruudmeijer Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan? Of heb je je SIMkaart er al eens uitgehaald, 10 minuten je toestel uitzetten en daarna je SIMkaart er weer insteken (dan krijgt die een kleine reset bij Vodafone en in je toestel). Lukt dit niet dan zou je ook je netwerk instellingen eens een reset kunnen geven, dat wil ook nog wel eens helpen. Een SIM swap, even kijken wat een ander SIMkaartje in je toestel doet en wat jou SIMkaartje in een ander toestel doet (kijken of je er dan ook last van hebt).
Wat je ook kan proberen is handmatig even van netwerk wisselen en daarna weer terug zetten naar Vodafone NL of wat ook nog te proberen valt is even in vliegtuigmodes zetten en daarna weer terug.
Mocht dit allemaal niet werken dan kan je het best een controle uit voeren en/of kijken of er werkzaamheden in je buurt zijn of misschien wel een storing in het netwerk. Bekijk deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map
Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet?
Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Gaat dit helemaal niet goed, loop dan eens langs een Vodafone winkel, misschien kunnen die eens zien wat er aan de hand is en je verder helpen. Veel meer voorbeelden kan ik je niet geven, bellen met de
klantenservice van Vodafone. Maar ik denk dat die je ook zullen doorverwijzen naar een Vodafone winkel in de buurt.
Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt, of niet.
Goed weekend nog!