1
Vraag
2
Reacties
Coyotejantje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sms werkt opeens niet meer

Ik kan sinds afgelopen zaterdag g1  sms meer versturen en ontvangen,zie alleen eerst draaiend rondje en dan staat sms in wacht. Heb zover ik weet alles gecheckt,van  allestoringen.nl ,Sms centrale nr controle tot instellingen en opstarten., zie g1 bijzonderheden. Voor rest kan ik alles doen, bellen, WhatsApp internetten etc.. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Coyotejantje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles is verholpen gelukkig! Heb via Vodafone live chat contact opgenomen en via dat kanaal is het ok. De medewerkster heeft het systeem gecheckt, alles goed, toen mobiel opnieuw via centrale getest gereset als ik goed begreep en sms werkt weer. Wss is ergens het netwerk sy steem vertraagd geweest waardoor sms niet meer werkte. Lag dus niet aan sms centrale nr of sim kaart. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Coyotejantje . Welkom hier!

Wat een gek probleem, zo ineens. 

Hoe gaat het wanneer je jouw simkaart in een andere telefoon doet? werkt het dan wel? 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We hebben helaas niks meer van je vernomen  @Coyotejantje. Speelt het issue met de sms nog? We horen graag van je! 

Coyotejantje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles is verholpen gelukkig! Heb via Vodafone live chat contact opgenomen en via dat kanaal is het ok. De medewerkster heeft het systeem gecheckt, alles goed, toen mobiel opnieuw via centrale getest gereset als ik goed begreep en sms werkt weer. Wss is ergens het netwerk sy steem vertraagd geweest waardoor sms niet meer werkte. Lag dus niet aan sms centrale nr of sim kaart. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is fijn om te horen @Coyotejantje.
Hele fijne feestdagen en een gezond 2021!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic