Hoi
Marinali Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje, dat is erg vervelend.
Meen paar dingen die je zou kunnen proberen is het uitzetten van je toestel, simkaart eruit halen, 5 minuten uit laten, simkaart er weer in en dan aanzetten. Lukt dat niet, toestel in vliegtuigmodus zetten en na 1 minuut weer terug. En als laatste tip zou je bij instellingen even van provider kunnen wisselen en dan weer terug zetten naar Vodafone NL.
Lukt dit allemaal niet, stop er dan eens een andere simkaart in. Eentje van Vodafone of van een andere netwerk. Even kijken of die het dan wel doet met een ander simkaart.
Lukt het allemaal niet, of lukt het met een andere simkaart wel, bel dan de
klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer willen resetten. Lukt bellen niet dan kan je ook contact met ze opnemen door een
chat te starten.
Laat nog even weren of het is gelukt en wat je hebt gedaan. Succes!