1
Vraag
2
Reageer en help mee
Touns045

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om bij Red Together gebruik te maken van meerdere profielen in My Vodafone?

Hallo Community,

Graag wil ik opheldering vragen over het volgende:

Recent hebben wij 4 telefoonnummer via Red Together samen gevoegd, helemaal top en super makkelijk.

Nu willen de overige gebruikers graag een eigen my vodafone account zodat ze eventueel zelf bundels kunnen aanzetten en/of verbruik kunnen zien. Nu is het laatste eigenlijk het belangrijkste.

Na telefonisch contact wordt mij heel stellig verteld dat dit niet mogelijk is, terwijl ik een soort gelijke vraag al eerder voorbij heb zien komen.

https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Kunnen-Red-Together-leden-een-eigen-My-Vodafone-account/m-p...

https://community.vodafone.nl/t5/Archief/eigen-profielgegevens-aanmaken-per-nummer-in-My-Vodafone-bi...

Als ik de stappen doorloop, loop ik alleen tegen een aantal problemen aan waarbij wordt aangegeven dat een mailadres al gebruikt is. Waarschijnlijk bij MyZiggo.

Kunnen jullie mij helpen en/of verduidelijken waarom telefonisch niet naar bovenstaande topics wil kijken?

Alvast dank.

1 Reactie 1
Jesse
Community Moderator
Community Moderator
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag @Touns045 , van harte welkom op de Community!

Wat mooi dat je recent 4 nummers via Red Together hebt samengevoegd! Het is dan inderdaad wel zo prettig voor de gebruikers, om zelf het een en ander te kunnen beheren. Het is ten slotte hun eigen nummer. Logisch dat je je afvraagt hoe het nou precies zit, vooral als je tegenstrijdige berichten te horen en zien krijgt. Je bent gelukkig zelf al op het juiste spoor beland.

Zoals mijn collega @Cecilia in dit topic zegt, vallen bij Red Together alle nummers onder hetzelfde klantnummer. Per klantnummer kun je één MyVodafone account registreren. Je kan de gebruikers wel ieder toegang geven tot hun eigen inlog (e-mail + wachtwoord). Dit doe je als volgt:

Voeg een gebruiker toe in je MyVodafone in deze 5 stappen:
1. Log in op je MyVodafone account
2. Ga naar [Profiel] en kies dan onder het kopje "Toegang geven en beheren" voor [Ga naar gebruikers]
3. Op deze pagina kun je nieuwe gebruikers toegang geven tot de gegevens van je mobiele nummers en/of facturen.
4. Kies onderaan de pagina voor [Gebruiker toevoegen +]
5. De gebruiker ontvangt nu een e-mail om een eigen account aan te maken

Wat kan iemand die toegang heeft tot je gegevens?

Ik zie dat je hier al een aantal gebruikers hebt toegevoegd. Is het bij deze gebruikers al gelukt om een eigen account aan te maken? Zo niet, wil je dan de betreffende e-mailadressen in je profiel, onder het kopje "Persoonlijke opmerkingen" noteren? Dit is alleen voor Moderators zichtbaar. Klik hier om naar je profiel te gaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic