Goedemiddag @Touns045 , van harte welkom op de Community!
Wat mooi dat je recent 4 nummers via Red Together hebt samengevoegd! Het is dan inderdaad wel zo prettig voor de gebruikers, om zelf het een en ander te kunnen beheren. Het is ten slotte hun eigen nummer. Logisch dat je je afvraagt hoe het nou precies zit, vooral als je tegenstrijdige berichten te horen en zien krijgt. Je bent gelukkig zelf al op het juiste spoor beland.
Zoals mijn collega @Cecilia in dit topic zegt, vallen bij Red Together alle nummers onder hetzelfde klantnummer. Per klantnummer kun je één MyVodafone account registreren. Je kan de gebruikers wel ieder toegang geven tot hun eigen inlog (e-mail + wachtwoord). Dit doe je als volgt:
Voeg een gebruiker toe in je MyVodafone in deze 5 stappen:
1. Log in op je MyVodafone account
2. Ga naar [Profiel] en kies dan onder het kopje "Toegang geven en beheren" voor [Ga naar gebruikers].
3. Op deze pagina kun je nieuwe gebruikers toegang geven tot de gegevens van je mobiele nummers en/of facturen.
4. Kies onderaan de pagina voor [Gebruiker toevoegen +]
5. De gebruiker ontvangt nu een e-mail om een eigen account aan te maken
Wat kan iemand die toegang heeft tot je gegevens?

Ik zie dat je hier al een aantal gebruikers hebt toegevoegd. Is het bij deze gebruikers al gelukt om een eigen account aan te maken? Zo niet, wil je dan de betreffende e-mailadressen in je profiel, onder het kopje "Persoonlijke opmerkingen" noteren? Dit is alleen voor Moderators zichtbaar. Klik hier om naar je profiel te gaan.