1
Vraag
2
Reageer en help mee
rv2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onenumber werkt niet meer na wissel iphone 14 naar 16

Sinds ik gewisseld ben van mijn iphone 14 naar een 16 werkt mijn onenumber niet meer op de apple watch. Ik probeer alle doorlopen stappen hieronder op te sommen.

- iphone omgezet, maar zonder eerst onenumber los te koppelen op oude telefoon. (niet wetende dat dit zo moest)

- niet werkend te krijgen op nieuwe telefoon. De configureer knop in de watch app op de iphone gaf maar aan er gaat iets mis.

- abonnement verwijdert (onenumber) echter nieuwe aanvraag ging niet. in vodafone winkel hebben ze mijn annulering stop gezet. Daarna zou het moet werken naar 1 uur. toestellen uitgezet, aangezet en ik kon de configuratie doorlopen.

- watch geeft nu aan dat er een simkaartje is, maar bij verbinding komt altijd te staan, geen verbinding.

- al eens het account verwijdert van de watch en opnieuw toegevoegd maakt allemaal geen verschil.

- als ik mijn vaste simkaartje wil omzetten naar een esim (heb in de iphone nog een fysiek kaartje) dan krijg ik een melding dat dit ook fout gaat omdat er nog een esim verzoek loopt.

ik heb dus echt het idee (mede door me zelf) dat er in de backend iets helemaal stuk is.

graag hulp.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3608Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @rv2, goedemorgen en welkom hier!

Flink balen dat OneNumber niet meer werkt nadat je jouw nieuwe toestel hebt geïnstalleerd. Jouw vermoeden klopt. Er is inderdaad iets in de backend stuk. Er is op 6 november een order ingeschoten m.b.t. een wijziging voor OneNumber, maar deze order is vastgelopen in het systeem en blokkeert nu alles. Op dit moment kunnen we dus OneNumber niet voor je verwijderen, zodat er een nieuwe aanvraag gedaan kan worden of een andere handeling. De vastgelopen order moet eerst handmatig opgelost gaan worden. Dit kan alleen gedaan worden door een speciale afdeling. Er is op 12 november een case aangemaakt voor OneNumber en hierin staat inderdaad ook aangegeven dat deze vastgelopen order de werking blokkeert. In dit geval moet ik je dus vragen om deze case af te wachten, sorry. Je krijgt uiteraard bericht n.a.v. de case. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic