1
Vraag
2
Reacties
Dodge

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber geeft foutmelding 06-nummer niet gekoppeld

Hallo

ik heb een Apple Watch gekocht maar ik krijg one number niet geactiveerd. Telkens een melding dat het 06 nr gekoppeld is. Meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die verwezen ons naar de Vodafone winkel. Helaas konden ze het probleem niet oplossen en werd ik weer verwezen naar de community van Vodafone.  De medewerker van Vodafone heeft een vermoeden dat de toegang tot DV aan het verkeerde telefoonnummer is gekoppeld. Echter hij kon mij niet helpen. Kunt u mij helpen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Dodge, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je helpen met deze foutmelding! Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen. Laat maar weten of het is gelukt 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Het is heel vervelend maar er zijn, jammer genoeg, wel vaker problemen met het koppelen. Maandag is er weer een Vodafone medewerker hier op de community en die kan je helpen. Heb daarom nog even geduld en dan komt het vanzelf goed. 

Dodge
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top dan wachten we tot maandag 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Dodge, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je helpen met deze foutmelding! Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen. Laat maar weten of het is gelukt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic