1
Vraag
2
Reacties
pantorv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NL_Alert controle bericht niet ontvangen

Vandaag 3 juni is er om 12:00 uur een controle bericht gestuurd door NL_Alert.
Ik heb dat bericht niet op mijn iPhone 7 ontvangen. Tegelijkertijd heeft iemand met een andere iPhone dit bericht wel ontvangen. Beide toestellen zijn identiek en juist ingesteld en hebben hetzelfde software level. B einde toestellen hebben een vodafone abo
Iemand een idee hoe dat kan?.
23 Reacties 23
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Aafke van Overbeeke wrote:
Energieboy de instellingen staan/stonden allemaal goed. Ondanks dat niks ontvangen. Vodafone stuurt me naar de Rijksoverheid en de Rijksoverheid stuurt me naar Vodafone. Van het kastje naar de muur dus...

Ja, dat ken ik. Hier heb ik ook mee gezeten en heb het opgegeven. Apple heeft me nog aangegeven om een backup te maken van mijn toestel, deze helemaal te wissen en dan weer opnieuw de backup terug zetten. Het kan zijn dat daar iets mis staat in het systeem en dat het daarom niet werkt.

Dat laatste heb ik nog niet gedaan omdat ik het eigenlijk niet zo belangrijk vind. Vroeger konden we ook zonder :). Zal wel eens kijken als ik straks een nieuwe iPhone wil kopen, wat er dan gaat gebeuren. Dus ik denk dat je hetzelfde hebt, of moet doen. En dan ligt het aan jou wat je wilt doen 😉

Mocht je het doen wat Apple zegt, laat het me dan even weten. Ben wel benieuwd naar je resultaat.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Friesian wrote:
En zoals Energieboy 24/7 achter een apple vizier te moeten liggen om Android fans zoals mij in de gaten te houden das ook niet alles??
Je hebt dan geen minuut rust. ??

Ik heb wel wat anders te doen hoor!
En als ik toevallig info tegen kom waar ik wat op kan, wil zeggen, dan doe ik het :blush:
Ja, ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een Apple fan ben. Zo heeft iedereen wel wat.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
@Aafke van Overbeeke.

Misschien is het goed om eens te kijken of de Yazula app iets voor je is. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
NL ALERT wordt anoniem verstuurd. Hierdoor zien wij geen gegevens in Aafke van Overbeeke Vandaar dat wij je ook doorverwijzen naar de overheid. Zij sturen namelijk de NL ALert uit. Dit doen wij niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic