1
Vraag
2
Reacties
MaureenHagens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen tot traag internet op een bepaalde locatie

Op bepaalde locatie geeft mijn telefoon wel 4G aan met maar 1 streepje.

Hierdoor héél traag internet; duurt lang voordat app is verzonden in WhatsApp, kan geen (normaal) gebruik maken van Facebook / Videoland.

Samen met mijn vriend heb ik dit abonnement, maar hij ervaart geen problemen.

Waar kan het nog meer aan liggen (buiten mijn sim om, die werkt)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @MaureenHagens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd heel erg vervelend als zoiets gebeurd. Heb je al eens een test gedaan door jou simkaart in zijn toestel te stoppen en dan te zien of je hetzelfde probleem ervaart. Als dat het geval is dan ligt het in ieder geval niet aan je toestel maar hoogstwaarschijnlijk aan je simkaart. Maar na deze eerste test, dus sim swap (simkaart ruilen met toestel), zou je ook nog even van netwerk kunnen wisselen bij je mobiele netwerk instellingen. Kom daarna weer terug naar Vodafone NL en dan krijgt je nummer een reset met het netwerk. Wat je ook nog kan doen is even naar vliegtuig modes en dan weer terug, dat is een korte test maar soms ook wel eens goed. Eventueel kan je nog de klantenservice bellen om te vragen of ze je nummer een reset willen geven, soms kan dit ook wel eens werken. 

Mocht het dan NIET aan je simkaart liggen, dan zou ik met je toestel langs een Vodafone winkel gaan om te kijken of het daar nu echt aan ligt. Maar is wel de simkaart de boosdoener, ga dan ook even langs een Vodafone winkel en vraag daar om een nieuwe simkaart. Misschien heb je een beschadiging of is die gewoon wat aan de oude kant. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @MaureenHagens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd heel erg vervelend als zoiets gebeurd. Heb je al eens een test gedaan door jou simkaart in zijn toestel te stoppen en dan te zien of je hetzelfde probleem ervaart. Als dat het geval is dan ligt het in ieder geval niet aan je toestel maar hoogstwaarschijnlijk aan je simkaart. Maar na deze eerste test, dus sim swap (simkaart ruilen met toestel), zou je ook nog even van netwerk kunnen wisselen bij je mobiele netwerk instellingen. Kom daarna weer terug naar Vodafone NL en dan krijgt je nummer een reset met het netwerk. Wat je ook nog kan doen is even naar vliegtuig modes en dan weer terug, dat is een korte test maar soms ook wel eens goed. Eventueel kan je nog de klantenservice bellen om te vragen of ze je nummer een reset willen geven, soms kan dit ook wel eens werken. 

Mocht het dan NIET aan je simkaart liggen, dan zou ik met je toestel langs een Vodafone winkel gaan om te kijken of het daar nu echt aan ligt. Maar is wel de simkaart de boosdoener, ga dan ook even langs een Vodafone winkel en vraag daar om een nieuwe simkaart. Misschien heb je een beschadiging of is die gewoon wat aan de oude kant. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic