1
Vraag
2
Reageer en help mee
Henk11

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel bereikbaar 5g

Wanneer kunnen jullie het bereik 4g en 5g in het centrum van Maarssen is goed krijgen. Je heb gewoon weg van de vomar tot aan de Dirk supermarkt geen bereik.

6 Reacties 6
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 15Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hey @Henk11, welkom op onze Community!

Wat balen dat het bereik daar niet optimaal is. Dat is toch wel een grote afstand waarbij je geen verbinding hebt.

Ik zie geen werkzaamheden bij zendmasten in de buurt. Om die reden is het handig om een case hiervoor te maken bij onze netwerkafdeling. Dat is mogelijk door een live-chat te beginnen aan het einde van onze network check of ik regel het voor je.

Dan heb ik wel je huidige adresgegevens en 06 nummer nodig. Die vul je in bij de instellingen van je Community profiel. Zodra dit gebeurd is, kan je dat hier laten weten. 🙂

Henk11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Profiel bijgewerkt.

Bij de Hema maarssendorp en bij de kapper Kitty heb je geen ontvangst. Is al heel lang zo. 

Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 15Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel!

Voor de case heb ik de volgende informatie nodig:
-Wat heb je verder allemaal geprobeerd om het op te lossen?

-Voorbeeld datum/exacte tijdstip dat dit is gebeurd?

-Is er wel een Vodafone netwerk beschikbaar in de instellingen van je toestel op betreffende locaties?
-Sinds wanneer is dit precies zo? Je geeft aan heel lang, hebben we het dan over maanden of jaren?

-Welke diensten werken er dan wel of niet op deze locaties?

Laat het ons weten. Dan maak ik de case aan.

Henk11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De eerste vragen geef ik geen antwoord op. Het ligt niet aan me telefoon of iets anders. Op me huisadres heb ik geen probleem. Het is al jaren zo. Ik denk nu al ruim 3 jaar zo is. Misschien wel langer. Meer kan ik niet aangeven. 

Tjeerd85

Raadgever
  • 119Posts
  • 28Oplossingen
  • 27Likes

@Henk11 zonder antwoorden gaat je probleem ook niet opgelost worden natuurlijk... 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12498Posts
  • 3602Oplossingen
  • 3280Likes

Zo ie zo, zonder extra informatie te verstrekken aan een Vodafone medewerker is het knap lastig om te achterhalen wat er nu aan de hand is. In mijn winkelcentrum is (was) ook bijna, tot geen bereik en dat komt (kwam) omdat ze zijn ingebouwd en daarom geen, tot heel slecht bereik van buiten komt. Zoals iedereen weet, een goed geïsoleerd huis met triple glas, is super lastig om bereik te hebben (dit ook geldig voor bedrijven, winkelpanden en/of winkelcentra). Dit zal waarschijnlijk bij jou ook het geval zijn en daar kan Vodafone niet veel aan doen, mits je zelf ook op onderzoek uit gaat en Vodafone antwoord geeft op de vragen die zijn gesteld. 

Zelf ben ik op onderzoek uitgegaan en nu heeft onze supermarkt Wifi waar ik op kan, alle klanten, en het hele winkelcentrum is voorzien van Gemeente Wifi zodat je binnen altijd op internet kan en bereik hebt via 4G over Wifi. Ik ben er zelf wel heel erg blij mee maar ik heb er wel wat voor moeten doen. En hoe vervelend het ook is, het lag bij mij niet aan Vodafone omdat Vodafone zegt in de voorwaarden, dat ze niet op alle plekken bereik kunnen garanderen, zeker niet binnen (tenminste, ik geloof dat dit in de voorwaarden staat). 

Uiteraard hoop ik dat Vodafone samen met je mee kan kijken wat er nu aan de hand is en dit probleem kan oplossen. Maar vraag ook eens rond en wie weet heeft jou supermarkt ook al wel Wifi voor z'n klanten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic