1
Vraag
2
Reageer en help mee
Heuveilander

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zendmast Vilt maakt fluittoon bij windkracht 4 a 5 en richting zuidwest

Beste Vodafone,

U heeft enkele maanden geleden hier in Vilt een zendmast van 40 meter geplaatst.

Hoge masten vangen veel wind... En produceren een doordringende fluittoon.

Dit al bij ongeveer windkracht 4 a 5 uit de richting zuid-west, wat hier de heersende windrichting is.

Ik hoor van meerdere buurtbewoners al dat ze hier ook last van hebben.

Kunt u dit verhelpen?

Wellicht is het hetzelfde als in Uitgeest, de koelribben...

https://www.uitgeestonline.nl/uitgeest/gekmakende-fluittoon-in-zendmast-opgelost-4232/

Dit heb ik eerder al gemeld in dit topic, maar blijkbaar archiveren jullie onopgeloste topics automatisch.

https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Zendmast-Vilt-maakt-fluittoon-bij-windkracht-4-a-5-en-richt...

Kunnen jullie de toen gedane melding opzoeken en delen wat er aan opvolging gedaan is?

2 Reacties 2
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Goedemiddag @Heuveilander,

Ach, wat jammer om te lezen dat het probleem met de fluitende zendmast nog steeds speelt. Wel goed dat je dit opnieuw onder onze aandacht brengt. Nu de winter officieel voorbij is wil je hier toch wel een oplossing voor.

Het is niet de bedoeling geweest om het vorige topic te sluiten zonder oplossing. Helaas liep dat spoor dood. Toch blijft het probleem voor jij en je buurtbewoners bestaan en daar moet wat aan gedaan worden. Ik heb het opnieuw voor je doorgezet. Hier ontvang je in de loop van volgende week een update over. Dit keer zorgen we dat je op de hoogte blijft!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 100Posts
  • 11Oplossingen
  • 17Likes

Ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen @Heuveilander 

De zendmast is onlangs volledig nagelopen en alle onderdelen zitten goed gemonteerd zoals dat hoort. Ondanks dat we begrijpen dat deze fluittoon storend is voor omwonenden kunnen we hier helaas niets aan doen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic