1
Vraag
2
Reacties
FFX1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik samsung watch3 LET

Ik heb een Samsung watch 3 LTE gekocht in België en wil deze koppelen via ESIM aan mijn mobiel zodat ik tijdens het sporten mijn mobiel thuis kan laten maar dit lukt niet. 

Ik heb een Samsung note 10 lite als toestel.

Heeft iemand een idee hoe te handelen 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @FFX1964 ,

 

Je kunt de Galaxy Watch 3 via de Samsung Gear app aan elkaar koppelen per Bluetooth. Als ik mij niet vergis is er geen ondersteuning voor smartwatches.

Met mijn Galaxy Watch Active kan ik o.a. Spotify nummers downloaden naar m'n smartwatch, koptelefoon koppelen per Bluetooth en de GPS inschakelen (gegevens worden dan weer gesynchroniseerd met je Galaxy Note 10 Lite als deze in de buurt van elkaar zijn).

 

Wellicht dat ondersteuning in de nabije toekomst beschikbaar is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @FFX1964 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

eSIM werkt nog niet bij Vodafone voor je horloge. Dus als je de eSIM in je horloge wil plaatsen om deze te gebruiken, dan kan dit niet. Je kan natuurlijk wel, als dit bij dit horloge ook mogelijk is, een hotspot aanmaken via je toestel. Maar goed, daar heb ik geen verstand van, misschien kan @SamsungExpert je daar mee helpen?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @FFX1964 ,

 

Je kunt de Galaxy Watch 3 via de Samsung Gear app aan elkaar koppelen per Bluetooth. Als ik mij niet vergis is er geen ondersteuning voor smartwatches.

Met mijn Galaxy Watch Active kan ik o.a. Spotify nummers downloaden naar m'n smartwatch, koptelefoon koppelen per Bluetooth en de GPS inschakelen (gegevens worden dan weer gesynchroniseerd met je Galaxy Note 10 Lite als deze in de buurt van elkaar zijn).

 

Wellicht dat ondersteuning in de nabije toekomst beschikbaar is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic