Hoi @Gennissen,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat klinkt niet heel goed! Kan me voorstellen dat het heel vervelend is als je vaker op een dag een ander netwerk moet selecteren. 😞 Gelukkig lees ik dat @Energieboy je gelijk al wat tips heeft gegeven. Heb je zijn tips doorlopen? Ervaar je dit op elke postcode of alleen op een specifieke postcode?
Ervaar je dit overal: dan gaat het waarschijnlijk mis in je toestel. Dat kan een stukje software zijn maar ook een stukje hardware. Als eerste raad ik aan om een nieuwe eSIM aan te vragen. Hiermee sluiten we de eSIM gelijk uit. Dit kan via hier maar ook via een van onze winkels. Mocht de eSIM niet helpen, dan kun je een back up maken van je toestel. Vervolgens ga je het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen. Mocht het probleem dan nog niet opgelost zijn, dien je het toestel te laten repareren.
Heb je dit probleem alleen op een bepaalde postcode: Je kunt hiervoor de stappen van onze Network check doorlopen. Hiermee controleer je of de instellingen correct staan en of er geen storingen / werkzaamheden zijn. Aan het einde kun je een onderzoek aanmaken voor mijn collega's van de Networkcrew. Zij gaan controleren wat er aan de hand is met het netwerk en zullen dit ook terugkoppelen naar je.
Laat je weten wat er precies aan de hand is en welke stappen je doorlopen hebt?