1
Vraag
2
Reageer en help mee
gerardcl57

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-simkaart

Hallo, ik ben Gerard en woon in Nijmegen,  langs deze weg wil ik vragen hoe het kan dat ik een "melding" kreeg over de aanschaf van een e.sim en nadat ik mijn bestelling had gedaan ik vervolgens een gewone sim krijg? Terwijl mijn Samsung galaxy A42 5G dat ook geeft, heb ik weleens gezien, maar met de e-sim zou dat normaal zijn. Wat is er aan de hand?

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @gerardcl57 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beetje vreemd dat je een melding hebt gekregen dat je een eSIM krijgt en je nu toch een normale Simkaart hebt. Nu kan je die Simkaart natuurlijk gewoon in je toestel doen, dan werkt het ook gewoon. Tenminste, als de Simkaart het gewoon doet en deze ook geregistreerd is om te gebruiken. Dus ik denk gewoon een foutje in de communicatie en als het allemaal werkt, dan is het goed. Wil je toch een eSIM dan zou ik de klantenservice bellen, of een chat starten, om daarom te vragen. Uiteraard kan je de klantenservice altijd even bellen, of een chat starten, om te vragen wat er aan de hand is, die kunnen namelijk met je mee kijken en dan heb je gelijk antwoord op je vraag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic