1
Vraag
2
Reacties
Ivo1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart deblokkeren

Hallo,

 

Ivo hier en nieuw op de community.

 

Wij zijn gisteren op vakantie gegaan en onderweg een telefoon verloren/gestolen. Dezelfde dag nog met Vodafone gebeld om de simkaart te blokkeren. Inmiddels teruggekeerd naar huis  en al een nieuwe telefoon gekocht en een nieuwe simkaart, maar eigenlijk nu pas een helder moment gehad om via Samsung je telefoon terug te zoeken. Helaas lukt dit nu niet meer omdat deze geen signaal meer geeft. 

 

Mogelijk ligt de telefoon ergens langs de weg en heeft deze nog maar weinig batterij, dus de kans op terugvinden wordt steeds kleiner. Aangezien Vodafone de sim kaart kan blokkeren, kan Vodafone deze dan ook op afstand deblokkeren? 

 

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ivo 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ivo1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend om je telefoon te verliezen tijdens je vakantie. Maar het is niet mogelijk voor Vodafone om je simkaart, die je eerst hebt geblokkeerd, op afstand de deblokkeren.

En je hebt ook al een nieuwe simkaart gekregen en geactiveerd, dus je abonnement zit al op het nieuwe simkaartje. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ivo1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend om je telefoon te verliezen tijdens je vakantie. Maar het is niet mogelijk voor Vodafone om je simkaart, die je eerst hebt geblokkeerd, op afstand de deblokkeren.

En je hebt ook al een nieuwe simkaart gekregen en geactiveerd, dus je abonnement zit al op het nieuwe simkaartje. 

Ivo1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Energieboy ,

 

Dank voor je reactie. 

 

Dan denk ik dat we de telefoon maar als definitief verloren moeten beschouwen, of heb jij/hebben jullie nog andere ideeën?

 

Gr.ivo

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik heb zelf geen idee, als de batterij van je toestel leeg is, dan denk ik dat het gedaan is met je zoektocht. Of er is een hele vriendelijk persoon die je telefoon heeft gevonden en die wil opladen en jij zo toch weer je toestel terug krijgt. 

Misschien dat iemand van Vodafone nog een idee heeft. Je kan wachten op iemand van Vodafone hier of via Twitter/Facebook ook deze vraag stellen. Wie weet is er nog iemand met advies?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic