1
Vraag
2
Reacties
Pindakaas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

5G op Note 10 Plus

Hallo,

 

Note 10 plus 5G met abbo afgenomen, Vodafone zou ook met 5G uitkomen en deze telefoon zou volgens vodafone ook 5G ready zijn. 5G van vodafone is er ondertussen al geruime tijd en las toen dat telefoons stap voor stap geactiveerd werden of gekoppeld aan het netwerk dus nog een tijd gewacht en gewacht....., heb red together Abbo. Waar dus 5G inzit. 

 

 

Hoe zit dit nu? Want het blijft maar duren en er veranderd niks.

 

Ik wil dus mijn beloofde 5G, hoe krijg ik dit nu werkend?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pindakaas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Lekker pindakaas met hagelslag op een wit bolletje 😉
Oh sorry, ik was even afgeleid 😊

Voorheen stond er een lijst met toestellen die Vodafone zou ondersteunen, deze is van de site gehaald. Erg jammer, want dan kon je zien of het aan je toestel lag, of omdat Vodafone deze nog niet had toegevoegd aan hun netwerk. Maar nu staat er gewoon: Je hebt een 5G-toestel nodig met de meest recente software. Controleer bij je instellingen of 5G ingeschakeld staat. Let op: niet alle 5G-toestellen ondersteunen de Nederlandse instellingen. Wanneer je verbinding maakt met ons 5G-netwerk verschijnt er een 5G-icoon in je beeldscherm. Vergeet niet je wifi uit te zetten. 

Dus het werkt, of het werkt niet. Let wel, er is niet overal 5G, zie deze informatie op de website en controleer op je postcode gebied. Eventueel kan je nog even controleren of er in je instellingen bij data wel 5G staat ingeschakeld, en niet gewoon 4G, want dat kan natuurlijk ook nog. En daarnaast, 5G is het ook nog niet echt he, maar dat wist je vast ook al wel. Het is een verdubbeling van 4G(+). Maar je zou dan wel in je toestel 5G moeten zien staan :-). 

En deze topic, van november 2021, geeft ook iets meer informatie. Wie weet is het er nu wel, daar moeten we dan iemand van Vodafone op wachten, die kan het vast vertellen.

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Reacties
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Dank je! Ik heb wat research gedaan, maar vrees toch slecht nieuws te hebben: De N975-versie lijkt geen 5G-mogelijkheid te hebben. Daarvoor is de N976B geïntroduceerd, zoals je o.a. hier kunt lezen. Ook in de manual zie ik het niet terug.

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pindakaas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Lekker pindakaas met hagelslag op een wit bolletje 😉
Oh sorry, ik was even afgeleid 😊

Voorheen stond er een lijst met toestellen die Vodafone zou ondersteunen, deze is van de site gehaald. Erg jammer, want dan kon je zien of het aan je toestel lag, of omdat Vodafone deze nog niet had toegevoegd aan hun netwerk. Maar nu staat er gewoon: Je hebt een 5G-toestel nodig met de meest recente software. Controleer bij je instellingen of 5G ingeschakeld staat. Let op: niet alle 5G-toestellen ondersteunen de Nederlandse instellingen. Wanneer je verbinding maakt met ons 5G-netwerk verschijnt er een 5G-icoon in je beeldscherm. Vergeet niet je wifi uit te zetten. 

Dus het werkt, of het werkt niet. Let wel, er is niet overal 5G, zie deze informatie op de website en controleer op je postcode gebied. Eventueel kan je nog even controleren of er in je instellingen bij data wel 5G staat ingeschakeld, en niet gewoon 4G, want dat kan natuurlijk ook nog. En daarnaast, 5G is het ook nog niet echt he, maar dat wist je vast ook al wel. Het is een verdubbeling van 4G(+). Maar je zou dan wel in je toestel 5G moeten zien staan :-). 

En deze topic, van november 2021, geeft ook iets meer informatie. Wie weet is het er nu wel, daar moeten we dan iemand van Vodafone op wachten, die kan het vast vertellen.

Pindakaas
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja maar eigenlijk gaat dit dus nergens over.

Vodafone verkoopt een 5G ready telefoon en maakt er zelfs reclame voor.

Maakt tegelijk reclame dat 5G eraan komt.

 

Dan is 5G er.... en het werkt niet. Lees je iets over toestellen gereed maken... 

Volgens de dekkingskaart is hier volle bak 5G.

 

Dus dan wachten we maar op reactie vodafone.

Bij mijn instellingen staat 2g,3g,4g.

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Pindakaas,

 

Erg zuur dat je nog steeds geen 5G hebt op je toestel! Bij je abonnement heb ik geen bijzonderheden kunnen ontdekken, al onze abonnementen bevatten inderdaad inmiddels 5G. Heb je voor mij ook de modelnaam en modelnummer? Die vind je bij instellingen > "Info telefoon"

Pindakaas
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

GALAXY NOTE 10+

SM-N975F/DS

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Dank je! Ik heb wat research gedaan, maar vrees toch slecht nieuws te hebben: De N975-versie lijkt geen 5G-mogelijkheid te hebben. Daarvoor is de N976B geïntroduceerd, zoals je o.a. hier kunt lezen. Ook in de manual zie ik het niet terug.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic