Alpi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

e sim samsung watch 6

ik wil graag een 2e e sim met hetzelfde telefoonnummer voor op mijn smartwatch samsung watch 6. is dit al mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Alpi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, dit is bij Vodafone nog niet mogelijk. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de Apple Watch topic, deze ondersteuning is er niet. Zie deze topic

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Alpi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, dit is bij Vodafone nog niet mogelijk. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de Apple Watch topic, deze ondersteuning is er niet. Zie deze topic

zurjonathan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone provides the same answer for more than a year. This is a very good time for all the smartwatch owners to switch to T-Mobile who supports it more than a year already. It seems Vodafone will never support it soon 

Breaky

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hey Vodafone,

 

Ik ben sinds een paar dagen trotse eigenaar van een A mek smartwatch met LTE ondersteuning (galaxy watch6). Had t idee dat wij in ons westers landje hier wel ondersteuning voor zouden hebben, vooraf geen onderzoek gedaan en kom er dus achter dat we (jullie) hier niets voor hebben en dat dit al ruim 2,5 jaar zo is.

 

Ben toch bijzonder teleurgesteld in deze. Maar met enig optimisme verwacht ik snel goed nieuws van jullie als groot concern en het toenemend gebruik en aanschaf van deze watches.

 

Tot snel met goed nieuws. Doegie

Pjiere

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier dezelfde frustratie, unlimited abonnement maar geen mogelijkheid om mijn Samsung watch 6 met hetzelfde telnummer aan te sluiten. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn, aangezien KPN en T-mobiel het gewoon aanbieden. Trouwens tot een paar jaar geleden was het gewoon mogelijk bij Vodafone om een extra sim te bestellen op je aansluiting voor alleen data, ook dit is helaas niet meer mogelijk.

Ondanks alle voordelen van Ziggo en Vodafone samen (en goed netwerk) en ondanks de eventuele boete over de resterende contractduur, overweeg ik om over te stappen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic