1
Vraag
2
Reacties
Piet908

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbruiksgegevens

Ik wil mijn verbruik van oktober zien maar het lijkt er op dat ik moet wachten tot ik de nota van november (met het verbruik van oktober) krijg voordat ik een specificatie kan vinden op myvodafone. Ik had misschien de specificatie op 31 oktober moeten downloaden.  Wat voor andere mogelijkheden heb ik om tussen 1 november en de datum van ontvangst van de novemberfactuur mijn verbruik over oktober te bekijken ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Piet908,

Welkom op de Vodafone Community! 
Ik leg je graag meer uit over de rekeningen en de specificatie.

Het klopt inderdaad dat de specificatie van vorige maand niet inzichtelijk is als de factuur wordt voorbereid.
Je kunt het verbruik van de huidige maand inzien bij je tegoed en bij de rekeningen kun je het verbruik inzien van alle overige maanden.
Als de factuur van november klaar staat in My Vodafone, kun je het verbruik van oktober inzien.

Het verbruik kun je ook terug vinden in je telefoon. Weet je hoe dit moet? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Piet908,

Welkom op de Vodafone Community! 
Ik leg je graag meer uit over de rekeningen en de specificatie.

Het klopt inderdaad dat de specificatie van vorige maand niet inzichtelijk is als de factuur wordt voorbereid.
Je kunt het verbruik van de huidige maand inzien bij je tegoed en bij de rekeningen kun je het verbruik inzien van alle overige maanden.
Als de factuur van november klaar staat in My Vodafone, kun je het verbruik van oktober inzien.

Het verbruik kun je ook terug vinden in je telefoon. Weet je hoe dit moet? 

davillan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Steven

 

Bedankt, ik heb ook hetzelfde probleem

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @davillan,
Welkom op de community van Vodafone! Welke specificatie wil je inzien? Het verbruik van Augustus zal op de factuur van September staan. Wil je het verbruik van September in zien, dan kun je hiervoor naar je tegoed gaan in My Vodafone. Daarna kun je kiezen voor verbruik analyseren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic