Hoi @Teusje
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Altijd vervelend om te horen dat er iets met een factuur niet klopt. Ik heb je hier online nooit eerder gezien, dus ik begrijp je eerste zin niet helemaal. Waarschijnlijk bedoel je dat je ergens anders bij Vodafone al iets naar hebt toegezonden en dat die afdeling je niet verder helpt dan dat je zou willen.
Hoe het zit met je contract en wat er in 10 jaar tijd is gebeurd, kunnen wij als klanten onder elkaar, niet zien. Hiervoor moet je echt bij de klantenservice zijn van Vodafone en het beste lijkt me om ze een mail te sturen en alles uit te leggen. Al hoewel ik begrijp dat je daar al antwoord op hebt gekregen, maar niet wat je zou willen. Hier op de community zijn er wel medewerkers van Vodafone aanwezig, die graag met je mee willen kijken. Maar als er al naar gekeken is en je hebt daarop antwoord gekregen, dan is eigen dat antwoord wat ze hier dan ook zullen melden.
Maar goed, je hebt hier in ieder geval een bericht geplaatst en na de kerstdagen zal iemand van Vodafone weer aanwezig zijn op de community en met je mee kijken. Daarvoor moet je dan wel bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kunnen ze in het systeem kijken en wie weet iets meer melden dan wat je al hebt vernomen. Meer kan er hier nu op dit moment niet.
Toch eens in je fijne feestdagen en ik hoop dat jullie er samen uitkomen.