1
Vraag
2
Reacties
Hyfija

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

tablet waar ik alleen 5g data op wil krijgen, bestaat zo'n abonnement?

Ik heb sinds vandaag een nieuwe tablet van Samsung: een Galaxy Tab Active5 5G 256GB X306. Er kan een fysieke simkaart in en ik zou er ook mee kunnen bellen. Ik heb aan dat bellen echter geen behoefte (ik heb een up to date telefoon). Het enige wat ik wil is als ik op vakantie ben, 5g kan gebruiken om routes of specifieke dingen op te zoeken terwijl ik buiten ben. Dat is dus heel beperkt. Hoe zou ik dit kunnen regelen. Is er een abonnement of een prepaid kaartje dat hierbij betrouwbare ondersteuning biedt zonder dat ik overdreven kosten ervoor betaal?

Ik weet dat ik mijn simkaart kan overzetten in de tablet, maar dat vind ik weer zo'n gedoe (al die hoezen die er eerst af moeten). Ik wil liever iets wat makkelijker is in het gebruik. En overal openbare wifi gebruiken vind ik te onbetrouwbaar. Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BozzDH

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Gebruik je smartphone als hotspot (zoek op Internet naar de manier hoe je dit instelt) en meer heb je niet nodig!

Bekijk in context

2 Reacties 2
BozzDH

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Gebruik je smartphone als hotspot (zoek op Internet naar de manier hoe je dit instelt) en meer heb je niet nodig!

Hyfija
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ah, dat is er eentje die ik niet bedacht had. Ik ga dat uitproberen. Dank.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic