Hoi
Hejack Wat Steven al zegt, WhatsApp is niet van Vodafone en ze staan in hun recht om nummers te verwijderen of niet te accepteren. Onterecht geschorst is natuurlijk nooit leuk en ik zou zelf toch nog even aan de bel trekken bij WhatsApp. Om daar nu een heel nieuw nummer voor aan te schaffen, dat is natuurlijk wel heel veel werk en het kost je geld. Waarom waag je er niet nog eens een berichtje aan om te vragen waarom je geen WhatsApp meer mag gebruiken? (zal je ook vast al wel hebben gedaan een paar keer)
Persoonlijk weet ik niet wat WhatsApp allemaal van je weet en een blokkade voor geven. Maar normaal gezien kan je met een ander (nieuw) 06 nummer je gesprekken behouden en kan je gewoon doorgaan, zie
deze pagina van WhatsApp. In dit geval zou ik daar toch heel voorzichtig mee zijn omdat je zegt dat WhatsApp je geschorst heeft en misschien hebben die ook wel informatie van je toestel en dan werkt het nog niet. Dus wees voorzichtig met zomaar overgaan naar een ander nummer en zoek het nog even uit via google of zo.
Mijn advies, blijf het toch proberen bij WhatsApp want er kan meer aan de hand zijn dan alleen maar een fout. Neem bv deze
pagina van WhatsApp, die legt je uit dat je misschien wel een niet-ondersteunende versie hebt gedownload en moet je de officiële WhatsApp app downloaden!! Of ligt het aan de veiligheid van je toestel, dat kan ook nog, zie d
eze pagina van WhatsApp. Wees je ervan bewust dat ze accounts schorsen als ze van mening zijn dat de accountactiviteit hun
Servicevoorwaarden schendt.
Ik zou zelf toch nog eens goed kijken wat er aan de hand is en nog maar eens contact opnemen met WhatsApp. Want als het echt aan de app ligt dan kan je wel een nieuw nummer nemen maar dan zit je over een aantal dagen weer met hetzelfde probleem.
Succes, verder kan ik je niet helpen. Hoop dat je hier een beetje verder mee komt.