1
Vraag
2
Reacties
Digifan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

esim overzetten naar nieuwe Iphone lukt niet

Goedemiddag, ik heb een nieuwe telefoon en ik wil mijn esim overzetten van de oude naar de nieuwe telefoon.
Volgens het stappenplan moet ik eerst de oude esim verwijderen en vervolgens op de nieuwe via de mijn Vodafone en Ziggo app de nieuwe esim ophalen.

Dat heb ik gedaan, maar nu blijft de nieuwe esim klaar staan om geactiveerd te worden.

Een reboot heeft niet geholpen.

Ik kan kiezen om de QR code te tonen, maar dan wordt er een sms verstuurd. Helaas kan ik die sms niet ontvangen...

Wat nu??

De helpdesk bellen om te activeren lukt dus ook niet.
Chatten is ook niet mogelijk...

Ik heb mijn telefoon echt nodig (ook voor mijn werk).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 14Oplossingen
  • 14Likes

Top @Digifan ik heb het gevonden. Je ontvangt zo een privé bericht van mij met een vouchercode, dan kun je het daarmee nog eens proberen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 14Oplossingen
  • 14Likes

Hoi @Digifan wat heerlijk zeg, een nieuwe telefoon! Het is dan natuurlijk wel handig als je er ook mee kunt bellen en internetten! En ook niet onbelangrijk; je hebt hem nodig voor je werk! 
Ik kijk graag met je mee, kun je in je Community profiel bij de persoonlijke gegevens het volledige simkaartnummer van je e-sim toevoegen? 

Digifan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oh fijn dat je snel reageert!! 😊

Ik het het nummer nu toegevoegd

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 14Oplossingen
  • 14Likes

Top @Digifan ik heb het gevonden. Je ontvangt zo een privé bericht van mij met een vouchercode, dan kun je het daarmee nog eens proberen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic