1
Vraag
2
Reacties
lespaul56

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aanmaken my vodafone

Hallo, Mijn vodafone perpaid kaart gebruik ik in een alarmknop. Nu wil ik mijn vodafone aanmaken maar mijn alarmknop kan geen sms ontvangen en mijn email adres wordt niet herkend.. wat nu te doen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @lespaul56
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Het is zeker handig om voor jouw prepaid simkaart ook een My Vodafone account te registeren. Ik zit even met je mee te denken. Is het mogelijk om de prepaid simkaart ten tijde van de registratie in je mobiele toestel te stoppen? Op deze wijze kun je de code per SMS namelijk wel ontvangen. Misschien dat @Energieboy ook nog handige tips uit zijn broekzak kan vissen? ^^

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zou zeggen, doe eerst je simkaart in een toestel en dan laat je een sms sturen en activeer je deze in je My Vodafone. Waarschijnlijk kent die je mail adres niet omdat je de registratie nog niet hebt afgemaakt om via My Vodafone kan kijken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @lespaul56
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Het is zeker handig om voor jouw prepaid simkaart ook een My Vodafone account te registeren. Ik zit even met je mee te denken. Is het mogelijk om de prepaid simkaart ten tijde van de registratie in je mobiele toestel te stoppen? Op deze wijze kun je de code per SMS namelijk wel ontvangen. Misschien dat @Energieboy ook nog handige tips uit zijn broekzak kan vissen? ^^

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zou zeggen, doe eerst je simkaart in een toestel en dan laat je een sms sturen en activeer je deze in je My Vodafone. Waarschijnlijk kent die je mail adres niet omdat je de registratie nog niet hebt afgemaakt om via My Vodafone kan kijken. 

lespaul56
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt alle beide. dat ga ik proberen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic