1
Vraag
2
Reacties
Jos3

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo niet mogelijk, dus geen korting?

Hallo,

 

waarschijnlijk domme vraag van zuinige Zeeuw. 
Ik wil graag de abonnementen voor 2 telefoons verlengen, liefst bij Vodafone. Daar al 15-20 jaar klant, en tot op heden tevreden. 
Twijfel nu of ik wil blijven. 
Vodafone stelt dat je extra korting krijgt als je ook Ziggo afneemt. 
Ziggo is bij ons in Zeeland niet overal mogelijk, zeker niet in Gapinge. 
ik heb dus gevoel dat ik 5€ extra aan abonnement moet betalen, en daar heb ik denk ik geen zin in. 
Klantenservice al benaderd, maar daar krijg je iedere keer een ander aan de lijn/mail. Werkt totaal niet. 

Iemand nog goede tip? Of toch maar switchen van provider?

Dank voor meedenken. 
Jos. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey Jos. 

Ik snap je punt. Je zou natuurlijk graag gebruik maken van de korting die je krijgt wanneer je Vodafone met Ziggo combineert, maar je hebt simpelweg die mogelijkheid niet. 

Helaas kan ik hierin ook niet zoveel betekenen. Je zegt dat je nu 5 euro meer betaalt. Dat vind ik niet helemaal een logische conclusie. Je gaat niet meer betalen dan nu, lijkt me. De korting heb je nu ook niet? 

Het is vervelend, maar ik kan helaas niet de Ziggo korting toevoegen, terwijl je geen Ziggo hebt. Ik denk dat je het kunt zien als een korting bij een supermarkt, terwijl je deze supermarkt niet in de wijde omgeving hebt. Vervelend, maar je kunt er geen gebruik van maken (natuurlijk klopt de vergelijking niet geheel, maar je begrijpt me vast). 

 

Natuurlijk kunnen we altijd samen kijken of er een korting te vinden is voor het verlengen van je abonnement(en). Mocht je dit willen, mag je me altijd vrijblijvend een privéberichtje sturen. 

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jos3
Je hebt toch Lycke haar bericht wel goed gelezen? 
Ze schrijft: Natuurlijk kunnen we altijd samen kijken of er een korting te vinden is voor het verlengen van je abonnement(en). Mocht je dit willen, mag je me altijd vrijblijvend een privéberichtje sturen. 


Daarna schrijf je terug dat je de deur dicht gooit en een andere provider gaat zoeken. Heb je met Lycke dat contact al gehad dan? Ik weet namelijk ook dat de Vodafone mensen echt wel hun best doen om mee te kijken en te zien wat ze voor je kunnen doen. Dus ik zou gewoon nog even contacten met Lycke via een privé berichtje. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey Jos. 

Ik snap je punt. Je zou natuurlijk graag gebruik maken van de korting die je krijgt wanneer je Vodafone met Ziggo combineert, maar je hebt simpelweg die mogelijkheid niet. 

Helaas kan ik hierin ook niet zoveel betekenen. Je zegt dat je nu 5 euro meer betaalt. Dat vind ik niet helemaal een logische conclusie. Je gaat niet meer betalen dan nu, lijkt me. De korting heb je nu ook niet? 

Het is vervelend, maar ik kan helaas niet de Ziggo korting toevoegen, terwijl je geen Ziggo hebt. Ik denk dat je het kunt zien als een korting bij een supermarkt, terwijl je deze supermarkt niet in de wijde omgeving hebt. Vervelend, maar je kunt er geen gebruik van maken (natuurlijk klopt de vergelijking niet geheel, maar je begrijpt me vast). 

 

Natuurlijk kunnen we altijd samen kijken of er een korting te vinden is voor het verlengen van je abonnement(en). Mocht je dit willen, mag je me altijd vrijblijvend een privéberichtje sturen. 

Jos3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel voor je toelichting.

Fijn dat iedereen bij Vodafone zo vol begrip is,  spijtig dat er door niemand is gedaan kan/mag worden.

 

Kwestie van 5 euro, is denk ik afhankelijk van aan welke kant van de rekening je staat. 

Ik voel het zo dat ik 5 euro meer moet betalen voor een abonnement, dan dat iemand buiten Zeeland er voor betaalt. En dat vind ik niet eerlijk, dus wil ik daar niet aan meewerken. Het is voor mij geen keuze wel of geen Ziggo. Het is gewoon simpelweg GEEN Ziggo vanwege een moeilijke discussie tussen Zeelandnet-Delta/Ziggo. 

 

Ik ga bij een andere provider verder zoeken!

Nogmaals dank.

 

Groeten Jos.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het is niet zo dat iedereen buiten Zeeland 5 euro korting krijgt, uiteraard. Alleen de mensen die een Ziggo abonnement hebben. 

 

Alle begrip voor je keuze. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het wel. Een mooi weekend! 

Jos3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit wordt letten op punten en komma’s   
We willen of gaan elkaar niet begrijpen ben ik bang. 
Zie wel op dit forum dat er aan anderen wel een alternatieve korting wordt gegeven?

ABDB7FB8-39BB-473C-841C-5ED09AB26A3A.pngD945CC3D-72FD-417C-981B-3FA72793565C.pngwel op dit forum dat er wel aan minstens 2 andere klanten wel een andere korting is gegeven?

Ik snap er steeds minder van. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jos3
Je hebt toch Lycke haar bericht wel goed gelezen? 
Ze schrijft: Natuurlijk kunnen we altijd samen kijken of er een korting te vinden is voor het verlengen van je abonnement(en). Mocht je dit willen, mag je me altijd vrijblijvend een privéberichtje sturen. 


Daarna schrijf je terug dat je de deur dicht gooit en een andere provider gaat zoeken. Heb je met Lycke dat contact al gehad dan? Ik weet namelijk ook dat de Vodafone mensen echt wel hun best doen om mee te kijken en te zien wat ze voor je kunnen doen. Dus ik zou gewoon nog even contacten met Lycke via een privé berichtje. 

Jos3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Super expert. 
Dank voor je commentaar. 
Misschien ben ik te negatief tegenover Vodafone, en zit ik nog teveel in ouderwetse patronen? Ik verwacht dat Vodafone stap extra doet voor vaste klanten, en in mijn beleving zou dat van Vodafone kant uit moeten komen. 
Klantenservice ook al gebeld, die zijn bereid 5gb extra te geven op abbo van 100gb. 
Maar ik zal nog eens proberen een privé bericht te sturen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou Jos, dan zit ik vast ook nog in een ouderwetse patroon. Want wat je zegt is wel waar hoor, vroeger deden bedrijven hun best om hun klanten te behouden. Was een klantenservice nog echt een klantenservice. Tegenwoordig denk je eigenlijk alleen maar, na het ophangen, daar heb ik dan zoveel tijd in gestoken en ben geen steek verder gekomen. Oke, voor ik wel goede klantenservice medewerkers over me heen krijg, er zijn uitzonderingen daargelaten 😉.

Ik zou het toch nog even doen. Lycke vraagt het je niet voor niets en wie weet kan ze toch nog iets moois voor je betekenen. Alvast een goed weekend gewenst en verwacht pas maandag antwoord, ik denk dat Lycke het weekend vrij is. Succes en hou me op de hoogte of je klant blijft, of toch gaat vertrekken. 

Jos3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Energie boy, super expert….

sorry voor spam. Hoe stuur ik een privé bericht? (Schaam). 
klik op de naam van Lycke, en kom dan op haar eigen pagina. 
klik op envelopje, maar welke naam moet ik het dan aan sturen? 
dank vanuit zonnig Gapinge. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

 

Geen probleem en zeker geen spam. Vragen mag altijd en help je graag verder.
Je kan @Lycke een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. 

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Lycke toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Bovenstaande informatie is nodig om te controleren of je wel de abonnement houder bent. Mocht het nu helemaal niet lukken, laat het dan even weten, dan stuur ik haar wel een privé berichtje om te vragen of ze, zodra ze weer online is, contact met je wil opnemen. Kleine moeite groot gebaar 🙂  - Maar eerst zelf even proberen. 


Toezenden via deze link! - je ziet dan onderstaande info link in beeld:
Schermafbeelding 2022-02-26 om 10.37.39.png







En dan krijg je onderstaande in beeld:
Schermafbeelding 2022-02-26 om 10.37.55.png

Jos3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Energie boy. Wederom dank. 
bericht openen lukt, alleen Lycke als geadresseerde invoeren lukt niet. 
zie foto. 

nog tips?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je hoeft alleen Lycke te schrijven, geen @ ervoor 😉
En dan kan het zijn dat je na de e van Lycke een spatie moet zetten (zo werkt het op mijn laptop). Maar kan ook zijn dat het er al helemaal staat. Probeer maar, lukt het niet, dan is Lycke er maandag vast wel om je verder te helpen. 

Jos3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gelukt!

als ik eerst stukje tekst typte, kon ik daarna wel haar naam kiezen. 
dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic