Hey Jos.
Ik snap je punt. Je zou natuurlijk graag gebruik maken van de korting die je krijgt wanneer je Vodafone met Ziggo combineert, maar je hebt simpelweg die mogelijkheid niet.
Helaas kan ik hierin ook niet zoveel betekenen. Je zegt dat je nu 5 euro meer betaalt. Dat vind ik niet helemaal een logische conclusie. Je gaat niet meer betalen dan nu, lijkt me. De korting heb je nu ook niet?
Het is vervelend, maar ik kan helaas niet de Ziggo korting toevoegen, terwijl je geen Ziggo hebt. Ik denk dat je het kunt zien als een korting bij een supermarkt, terwijl je deze supermarkt niet in de wijde omgeving hebt. Vervelend, maar je kunt er geen gebruik van maken (natuurlijk klopt de vergelijking niet geheel, maar je begrijpt me vast).
Natuurlijk kunnen we altijd samen kijken of er een korting te vinden is voor het verlengen van je abonnement(en). Mocht je dit willen, mag je me altijd vrijblijvend een privéberichtje sturen.