1
Vraag
2
Reageer en help mee
tcesur

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 
3 Reacties 3
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 40Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen. 

tcesur
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik had 23 september bestelling gedaan maar ik weet niet wanner die komt bestelling komt iphone 16 pro max 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 11Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag @tcesur en welkom op de Vodafone Community!

 

Top dat de gegevens al ingevuld zijn op aanraden van @xJBx , dank daarvoor!

 

Je bestelling van 23 september voor de Iphone 16 wordt geleverd binnen 4-6 weken vanaf 1 oktober. Deze levertijd wordt constant geupdate. Kijk hiervoor de levertijden van alle Iphone 16 varianten. Iedere dinsdag vernieuwen wij de pagina. 

 

Een rekenvoorbeeld van de levertijd. Je hebt op 18 september de iPhone 16 Pro 128 GB Black Titanium besteld. Je kijkt dan in linkertabel (besteld t/m 19 sept) voor de indicatie van de levertijd. In dit voorbeeld is de indicatie van de levertijd 3-4 weken. Dan start deze levertijd vanaf de laatste update van deze pagina, in dit geval 1 oktober. De verwachting is dan dus dat je je iPhone tussen 22 oktober en 29 oktober ontvangt.

 

Voor de eventuele meelezers! Lees hier alles over je bestelling! Heb je toch nog vragen? Bel ons gratis op: 0800-0560 of voor zakelijk op 0800-0500

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic