1
Vraag
2
Reacties
Arnold1310

Raadgever
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Waarom zijn de gratis Extra's (Vodafone&Ziggo) ineens gestopt?

Mijn partner en ik krijgen zojuist een sms dat wij geen Vodafone en Ziggo internet meer combineren. Wij zijn hierdoor onze Vodafone korting en dubbele data kwijt.

Wij hebben gewoon Ziggo en Vodafone abonnementen.

Wat is er aan de hand en kan dit teruggedraaid worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 114Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Goedendag @Arnold1310 en goed dat je ons hier gevonden hebt. @Energieboy had al verwezen naar de factuur en de adressen, alleen dit moet dus allemaal kloppen. We springen graag bij door met je mee te kijken.

Ook ik zie dat de adressen en alles overeenkomen. De reden dat dit gestopt is, komt vanuit een issue vanuit ons. Dit is ons al bekend en wordt zo snel mogelijk recht gezet. De gratis extra's zullen weer actief komen. Wanneer precies kan ik niet achterhalen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12469Posts
  • 3600Oplossingen
  • 3271Likes

Hoi @Arnold1310 
Erg vervelend en als er niets aan de hand is dan zal dit zeker opgelost worden. Kijk zelf eerst eens op je facturen naar je adres gegevens. Kloppen deze en zijn ze exact hetzelfde? Een letter, of komma, of toevoeging aan het adres kan al zorgen voor problemen. Dus controleer zelf eerst even.

Gelukkig zijn er ook mensen van Vodafone hier online om met je mee te kijken. Lees voor meer informatie onderstaande balk.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Alle gegevens kloppen gewoon daar is niets aan veranderd. Ik hoop zeker dat een Vodafone mod met ons kan meekijken en helpen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 114Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Goedendag @Arnold1310 en goed dat je ons hier gevonden hebt. @Energieboy had al verwezen naar de factuur en de adressen, alleen dit moet dus allemaal kloppen. We springen graag bij door met je mee te kijken.

Ook ik zie dat de adressen en alles overeenkomen. De reden dat dit gestopt is, komt vanuit een issue vanuit ons. Dit is ons al bekend en wordt zo snel mogelijk recht gezet. De gratis extra's zullen weer actief komen. Wanneer precies kan ik niet achterhalen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic