Marieke050
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo ontkoppelen

Beste medewerker,

 

Graag wil ik mijn Vodafone en Ziggo account ontkoppelen.

 

Groet,

Marieke

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @Marieke050 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!


In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Top, dankjewel! Ik heb de accounts ontkoppelt. Dit betekent dat het My Vodafone account verwijderd is en opnieuw aangemaakt mag worden. Dit mag met een ander e-mailadres dan het e-mailadres wat voor mijn Ziggo gebruikt wordt @Marieke050.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @Marieke050 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!


In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst.

Bekijk in context

Marieke050
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks! Ik heb hem gemaild.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Hoi @Marieke050,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik help je heel graag verder met het ontkoppelen van de accounts. Gelukkig zie ik dat @Energieboy je gelijk ook al doorgeeft welke informatie ik nodig heb. Kun je mij deze informatie ook doorsturen? Helaas mag ik niet zonder een verifcatie gegevens erbij pakken of iets aanpassen. DIt is natuurlijk in verband met de veiligheid van gegevens en jouw privacy :).  
Je mag mij de volgende informatie doorsturen:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Top, dankjewel! Ik heb de accounts ontkoppelt. Dit betekent dat het My Vodafone account verwijderd is en opnieuw aangemaakt mag worden. Dit mag met een ander e-mailadres dan het e-mailadres wat voor mijn Ziggo gebruikt wordt @Marieke050.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic