1
Vraag
2
Reacties
thijswijs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abonnement met Ziggo

Kann ik met een Ziggo abonnement twee Vodafone abonnementen nemen met dezelfde voordelen@

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @thijswijs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, als je beide maar op hetzelfde adres neemt als je Ziggo abonnement. Adres gegevens moeten gelijk zijn, naam is niet belangrijk, die mag wel anders zijn. Maar adres gegevens moeten bij Ziggo en Vodafone gelijk zijn. Je krijgt overigens bij Ziggo maar 1x de voordelen, dus NIET 2x een thema kanaal gratis, dat blijft gewoon 1x een gratis thema kanaal. Je krijgt alleen de extra voordelen bij Vodafone, de extra korting en dubbele data. Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Meer info is te lezen op deze pagina. Veel plezier met de abonnementen en nog fijne feestdagen en geweldig 2022 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @thijswijs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, als je beide maar op hetzelfde adres neemt als je Ziggo abonnement. Adres gegevens moeten gelijk zijn, naam is niet belangrijk, die mag wel anders zijn. Maar adres gegevens moeten bij Ziggo en Vodafone gelijk zijn. Je krijgt overigens bij Ziggo maar 1x de voordelen, dus NIET 2x een thema kanaal gratis, dat blijft gewoon 1x een gratis thema kanaal. Je krijgt alleen de extra voordelen bij Vodafone, de extra korting en dubbele data. Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Meer info is te lezen op deze pagina. Veel plezier met de abonnementen en nog fijne feestdagen en geweldig 2022 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic