1
Vraag
2
Reacties
Harry de Pater

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement - waarom zie ik de Ziggo-korting niet?

Net mijn abonnement verlengd via de App. Daar stond 20 gigabit voor 22 euro omdat ik internet van Ziggo heb. Nu krijg ik via de mail mijn contract en staat er ineens 27 euro. Daar heb ik niet voor gekozen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Harry de Pater 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In de kleine letters, en als het goed is, ook in de mail, staat dat je op je contract de normale abonnement kosten ziet met de normale aantal GB. Als je ook klant bent bij Ziggo dan krijg je de korting wel, maar dit zetten ze niet op je contract. Waarom? Als je nu opeens besluit om bij Ziggo weg te gaan dan kunnen ze je weer de normale kosten te berekenen. 

Dus alles komt goed en het juiste bedrag zal op je factuur komen te staan en je data zal ook binnen 1 week worden bijgeschreven (na controle bij Vodafone en Ziggo). Het komt goed!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Harry de Pater 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In de kleine letters, en als het goed is, ook in de mail, staat dat je op je contract de normale abonnement kosten ziet met de normale aantal GB. Als je ook klant bent bij Ziggo dan krijg je de korting wel, maar dit zetten ze niet op je contract. Waarom? Als je nu opeens besluit om bij Ziggo weg te gaan dan kunnen ze je weer de normale kosten te berekenen. 

Dus alles komt goed en het juiste bedrag zal op je factuur komen te staan en je data zal ook binnen 1 week worden bijgeschreven (na controle bij Vodafone en Ziggo). Het komt goed!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic