1
Vraag
2
Reacties
Hashtag

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Van Red Together naar Red

Hoi Allemaal,

 

Ik ben nu als groepslid onderdeel van een Red Together abonnement en ik zit erover na te denken om weer terug te gaan naar een eigen Red abonnement. Ik merk dat ik het toch fijner vind om controle over mijn eigen abonnement te hebben en dat heb ik nu met Red Together niet meer.

 

Moet ik in deze situatie een nieuw abonnement (met nummerbehoud) afsluiten - ik ben in de praktijk nooit bij Vodafone weggegaan 😉 - en regelt Vodafone de rest of moet de beheerder van het Red Together abonnement ook nog iets doen?

ik hoor het graag.

 

Mvg.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hashtag 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan natuurlijk gewoon uit het abonnement stappen, zeker als het abonnement al over z'n contract heen is. Uiteraard kan je ook eruit stappen en migreren naar een ander abonnement. Voor deze vragen zou ik zelf contact opnemen met de klantenservice, 0800-0094. Deze mensen kunnen je helpen en kijken wat er mogelijk is om je abonnement aan te passen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hashtag 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan natuurlijk gewoon uit het abonnement stappen, zeker als het abonnement al over z'n contract heen is. Uiteraard kan je ook eruit stappen en migreren naar een ander abonnement. Voor deze vragen zou ik zelf contact opnemen met de klantenservice, 0800-0094. Deze mensen kunnen je helpen en kijken wat er mogelijk is om je abonnement aan te passen. 

Hashtag
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy,

 

Bedankt voor je reactie. 

Dan ga ik dat doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic