1
Vraag
2
Reacties
Marcel__

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonabonnement onder bewind

Hallo,

 

Mijn bewindvoerder heeft contact gehad met Vodafone om een telefoonabonnement af te sluiten. Hiervoor is goedkeuring gegeven door Vodafone, en mocht ik dit in de winkel regelen. Nu was ik vanavond in een Vodafone winkel, en had ik alle documenten die nodig waren meegenomen, inclusief het mail contact tussen mijn bewindvoerder en Vodafone.

 

Tot mijn verbazing werd het vooralsnog afgekeurd in de winkel. Reden hiervoor kunnen/willen ze mij niet geven.


Maar toch ben ik benieuwd wat hiervan de reden is, of kan zijn, aangezien beide partijen akkoord gaan met het afsluiten van een nieuw telefoonabonnement?

 

Het ging om een telefoonabonnement van €35,- per maand, waarvan €7,- voor het toestel.

 

Groeten,

Marcel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marcel_
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als een aanvraag geweigerd wordt. Zeker als je al het een en ander met de bewindvoerder geregeld hebt. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom een aanvraag geweigerd wordt. Denk hierbij aan foutieve gegevens wat ingevuld zijn, afwijzing van het BKR (inkomens- en lastentoets), geen akkoord voor de verlenging vanuit de bewindvoerder etc. Zo zijn er nog een aantal redenen waarom het mis kan gaan. Wat de exacte reden is geweest waarom het niet doorgevoerd is kan ik helaas vanuit hier niet voor je controleren. Ik heb je hierover nog een privebericht gestuurd met extra informatie. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marcel_
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als een aanvraag geweigerd wordt. Zeker als je al het een en ander met de bewindvoerder geregeld hebt. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom een aanvraag geweigerd wordt. Denk hierbij aan foutieve gegevens wat ingevuld zijn, afwijzing van het BKR (inkomens- en lastentoets), geen akkoord voor de verlenging vanuit de bewindvoerder etc. Zo zijn er nog een aantal redenen waarom het mis kan gaan. Wat de exacte reden is geweest waarom het niet doorgevoerd is kan ik helaas vanuit hier niet voor je controleren. Ik heb je hierover nog een privebericht gestuurd met extra informatie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic