1
Vraag
2
Reageer en help mee
Denzel Huisden

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon nooit ontvangen!

Geachte Vodafone,

Onlangs heb ik telefonisch contact gehad over het verlengen van mijn abonnement, waarbij ik een nieuw toestel, de iPhone 16 Pro Max 256GB, zou ontvangen. Zoals afgesproken zou ik een aanbetaling van €1110,74 doen en het toestel zou op 2 december geleverd worden.

Op de bezorgdag ontving ik het pakket, waarbij de bezorger netjes om een handtekening vroeg. Toen ik het pakket aannam, voelde het echter merkbaar licht aan. Bij het openen van het pakket bleek tot mijn verbazing dat de iPhone niet aanwezig was. Ik ben meteen terug naar de deur gerend, maar de bezorger was al vertrokken, waardoor ik geen contact meer kon leggen.

Dit is een vervelende situatie, aangezien ik de aanbetaling heb gedaan en deze op 24 december zal worden afgeschreven, maar ik het toestel nog niet in ontvangst heb kunnen nemen. Ik zou graag willen weten of jullie meer informatie kunnen geven over waar de telefoon zich mogelijk bevindt of hoe we dit kunnen oplossen.

Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een oplossing voor deze situatie?

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

15 Reacties 15
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Denzel Huisden, goedemiddag. 

Jeetje, wat een nare situatie zeg! Wat enorm vervelend dat je een lege doos hebt ontvangen. Heel goed dat je contact opneemt. 
Was de verzending door PostNL gedaan? Dan kun je hier: https://www.vodafone.nl/my/service/vermissing-melden de melding maken. Mocht je geen My Vodafone hebben, of ging de verzending via Dynalogic, dan maak ik een case voor je aan. Zou je in dit geval je klantnummer/bestelnummer in je My Vodafone account willen zetten en mij een seintje willen geven als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goeiedag,

Ik heb een vraag over het formulier. Moet ik dit formulier invullen en het via hier terugsturen, of kan ik het beter via een aparte e-mail verzenden?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Het formulier kun je digitaal invullen en verzenden via MyVodafone 🙂 Op die manier komt het direct bij de juiste afdeling terecht.

@Denzel Huisden 

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onderwerp: Formulier ingediend en status onderzoek

Geachte Vodafone,

Ik heb het formulier inmiddels ingevuld en teruggestuurd. Ik wil graag weten hoe lang het ongeveer duurt voordat het onderzoek afgerond is. De reden dat ik dit vraag, is omdat de aanbetaling voor mijn bestelling op de 24e moet worden voldaan, en ik ben niet van plan die betaling te doen zolang ik mijn toestel nog niet heb ontvangen.

Ik hoop op een snelle oplossing, zodat we dit kunnen afronden.

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 39Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen @Denzel Huisden

Dat zijn zeker terechte vragen, hoe nu verder? Dat wil ik graag voor je uitzoeken hoe dit zit. Ik beschik alleen nog niet over je gegevens. Zou je die kunnen plaatsen onder je profiel bij perssonlijke informatie? Het liefst je postcode en huisnummer en je 06 nummer. Laat weten wanneer je deze informatie hebt geplaatst. 

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Roland,

Zoals gevraagd de benodigde informatie gedeeld. 
Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 39Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

Super, ik zie het @Denzel Huisden. Ik heb hier meteen actie op ondernomen, ik kom hier spoedig bij je op terug. 

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 39Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb inmiddels een antwoord, @Denzel Huisden. Er is nu op dit moment een ticket aangemaakt om uit te zoeken wat hier is gebeurt. Deze moeten we eerst afwachten. 

Op het moment dat je de factuur ontvangt, laat het ons via deze weg meteen weten. Dan kunnen we ook op dat moment meteen actie ondernemen. 

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geachte Roland,

ik heb recentelijk een bericht ontvangen waarin wordt aangegeven dat mijn toestel mogelijk verloren is gegaan en er een vermissingsonderzoek is gestart. In de tussentijd is mijn nummer vrijgegeven zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen. Kun je me uitleggen of ik nu een nieuwe aanvraag voor mijn toestelverlenging kan doen, of moet ik wachten op een telefoontje van jullie om dit verder te bespreken?

Gaarne wacht ik uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Goedemorgen Roland,

wat jammer dat er afgelopen weekend niet meer op je is gereageerd, sorry!

Super dat het onderzoek is gestart en mijn collega's aan de slag gaan met een vermissingsonderzoek.

Wat betreft je verlenging en bestelling, ga ik je daar graag bij verder helpen. Om te voorkomen dat er opnieuw onduidelijkheden ontstaan over het toestel wil ik je graag even bellen. 

Ben je vandaag bereikbaar op het 06-nummer uit je profiel?

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jamyla ,

Ik ben inderdaad bereikbaar op het nummer dat in mijn profiel staat.

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Ik probeerde je zojuist te bellen, maar ik kreeg helaas je voicemail. Ik probeer het straks nogmaals 🙂 @Denzel Huisden 

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jamyla,

Ik heb aanstaan dat anonieme nummers mij niet kunnen bereiken. Ik heb het zojuist uitgeschakeld en u kunt me gewoon bereiken excuses.

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Bedankt dat ik je even telefonisch kon en mocht benaderen met mijn anonieme nummer @Denzel Huisden 

We hebben alles nu opnieuw in orde gemaakt en de gemaakte afspraken krijg je vandaag per e-mail toegestuurd.

Enjoy it all 🙂

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jamyla, 

Bedankt voor uw belletje.  Alles is zeker goed gelukt en alles is naar wens! Bedankt voor uw goede service en klantvriendelijkheid!! 

Met vriendelijk groet,

Denzel Huisden

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic