Jeetje, wat vervelend, geen bereik hebben. Uit je verhaal haal ik dat je nog niet lang klant bent bij Vodafone want je bezit een iPhone 15 Pro (misschien een foute beredenering). Om eerlijk te zijn, binnen ervaringen valt eigenlijk best tegen, zeker als je huis, school of je werk omgeving heel goed geïsoleerd zijn. Meestal geeft Vodafone dan aan om 4G/5G over Wifi te gebruiken en dat werkt best wel goed. Thuis, en op je werk, is dat natuurlijk wat makkelijker te regelen dan op school. Het beste wat je kan doen is het testen van je SIMkaart in een ander toestel, zoals Judith ook heeft aangegeven. Wanneer je merkt dat deze wel beter is in een ander toestel dan kan het natuurijk ook aan je iPhone 15 Pro liggen (ook al deed die het ervoor wel beter). En heel soms, wanneer je dan je SIMkaart weer terug doet, dat het dan ook weer beter werkt omdat je dan opnieuw verbinding hebt gemaakt met het Vodafone Netwerk (het klinkt allemaal ongeloofwaardig, maar de techniek is soms zo vervelend, het kan zomaar weer goed gaan).
Als je nog eens buiten bent en je hebt slecht internet, schrijf postcode en huisnummer op, maak een print screen, en deel het hier op de community. Op die manier kan Vodafone kijken wat er nu aan de hand is en of er eventueel werkzaamheden zijn. Want ja, naast een drukke zendmast, slecht weer, mistig, te warm, kunnen er ook werkzaamheden zijn. Ik hoop echt dat je snel een snellere internet verbinding hebt en dat je tevreden bent met Vodafone. Niet om het goed te praten, maar als ik met mijn Odido abonnement in het Centrum van Amsterdam zit dan heb ik ook super slecht internet 😕. Succes in ieder geval en ik hoop dat Vodafone je kan helpen met je snelheid.