1
Vraag
2
Reacties
MaStEr1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening splitsen ivm factuur bedrijf

Hoi, 

Hele gezin is lid in het 'Red Together', met mij als 'penvoerder/contracthouder'.

Vriendin krijgt nieuwe mobiel vergoed via werk. Maar Werk vereist factuur op (voor en achter)naam (ongelijk aan contracthouder)

Ik dacht appletje-eitje, maar de Helpdesk zei  vandaag dat een factuur voor de mobiel op naam van mijn vriendin niet mogelijk was?!

1. Is dat zo?

2. Door dit beleid/inflexibiliteit loopt Vodafone een (behoorlijk?) aantal klanten (en geld) mis?

Dank en met vr.gr.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MaStEr1973,
Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties makkelijker is om een factuur op een aparte naam te ontvangen. Helaas heeft de collega die je gesproken hebt, de juiste informatie doorgegeven. Het is niet mogelijk om een aparte rekening te krijgen op een andere voor- en achternaam. Hiervoor hebben wij de optie dat het bedrijf het nummer over kan nemen op een eigen klantnummer met hun eigen gegevens. Dit kan aangevraagd worden via hier. Dit is dezelfde manier waarop je het nummer van mevrouw op jouw naam kan zetten (als mevrouw een eigen klantnummer had) in verband met het Red Together abonnement. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MaStEr1973,
Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties makkelijker is om een factuur op een aparte naam te ontvangen. Helaas heeft de collega die je gesproken hebt, de juiste informatie doorgegeven. Het is niet mogelijk om een aparte rekening te krijgen op een andere voor- en achternaam. Hiervoor hebben wij de optie dat het bedrijf het nummer over kan nemen op een eigen klantnummer met hun eigen gegevens. Dit kan aangevraagd worden via hier. Dit is dezelfde manier waarop je het nummer van mevrouw op jouw naam kan zetten (als mevrouw een eigen klantnummer had) in verband met het Red Together abonnement. 

MaStEr1973
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt Steven, 

maar zoals je begrijpt is dit geen optie die het bovenstaande (veel voorkomende geval) oplost. De werkgever zit niet te wachten om het nummer over te nemen. Maar een vergoeding voor digitale hulpmiddelen is een breed ingezette arbeidsvoorwaarde (vergoeding).

Ben je het met mij eens dat Vadafone hier geld en klanten 'laat liggen'. graag commissie over het idee/suggestie 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dan draai ik het in dit geval om: omdat jouw werkgever een vergoeding aanbiedt voor telecommunicatie, moet Vodafone dit maar veranderen? 😉 Ik vind dat dit niet geheel bij Vodafone ligt maar ook bij jou werkgever. Je kunt ook bij de werkgever neerleggen om de voorwaarden aan te passen of de situatie uit te leggen. Ondanks mijn mening hierin, zal ik dit intern doorgeven @MaStEr1973. Ik vind het namelijk wel een goed idee. Het kan zeker in bepaalde situaties een mooie uitkomst zijn. Mocht het in de toekomst veranderen, dan zul je dit terug lezen op de community. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic