1
Vraag
2
Reacties
patteun

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together Extra bestellen met nummerbehoud

Ik heb vorige maand een Red Together abonnement afgesloten. Nu heb ik nog een ander abonnement bij T-Mobile welke momenteel wordt gebruikt door mijn dochter en ik graag wil overbrengen naar Vodafone via een Red Together Extra abonnement. Ik wil dus zowel een Red Together Extra afsluiten (contract bij T-Mobile staat op mijn naam) als voor dit abonnement nummerbehoud aanvragen.

 

Op de site kan ik veel vinden, maar helaas niet hoe dit kan worden geregeld.... Dus graag hoor ik hoe ik dit kan regelen!

 

Groet,

Patrick

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @patteun
Welkom op de community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je gekozen hebt voor het Red Together abonnement en hier nu je dochter aan wilt toevoegen. Dit is zeker mogelijk. Je kunt hiervoor contact opnemen via Facebook Messenger, Twitter of via de chat. Mijn collega's helpen je graag verder met het aanvragen van het Red Together Extra abonnement met nummerbehoud. Dit kun je helaas niet zelf aanvragen via onze website. Laat je weten of het gelukt is? Ik zal de feedback over de informatie intern aankaarten. Hopelijk wordt de website hierdoor aangepast. Dank hiervoor! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @patteun
Welkom op de community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je gekozen hebt voor het Red Together abonnement en hier nu je dochter aan wilt toevoegen. Dit is zeker mogelijk. Je kunt hiervoor contact opnemen via Facebook Messenger, Twitter of via de chat. Mijn collega's helpen je graag verder met het aanvragen van het Red Together Extra abonnement met nummerbehoud. Dit kun je helaas niet zelf aanvragen via onze website. Laat je weten of het gelukt is? Ik zal de feedback over de informatie intern aankaarten. Hopelijk wordt de website hierdoor aangepast. Dank hiervoor! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic