1
Vraag
2
Reacties
Maartenpb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid unlimited

Goedemiddag, Jullie bieden prepaid unlimited aan, dat suggereert dat er geen limiet zit aan het dataverkeer. Op de voorwaarden zie ik ecter dat een dagbundel 10 gb en een weekbundel 2 gb (per dag?) is. Klopt dit of kijk ik verkeerd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Maartenpb 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals op deze pagina te zien, is er los af te sluiten Unlimited data voor prepaid. Op de pagina, die jij laat zien, de tarievenlijst, kan je 2 blokken eronder zien dat er Unlimited is voor 1 dag, 3 dagen en 7 dagen en wat daar de kosten van zijn. 

Kies je voor 7 dagen dan ben je elke 7 dagen 14,- euro kwijt om Unlimited op internet te kunnen. Maar je kan ook een dagbundel en weekbundel nemen, zoals jij die laat zien. Dus je kan kiezen! Lees ook deze pagina maar, dan is het iets duidelijker. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Maartenpb 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals op deze pagina te zien, is er los af te sluiten Unlimited data voor prepaid. Op de pagina, die jij laat zien, de tarievenlijst, kan je 2 blokken eronder zien dat er Unlimited is voor 1 dag, 3 dagen en 7 dagen en wat daar de kosten van zijn. 

Kies je voor 7 dagen dan ben je elke 7 dagen 14,- euro kwijt om Unlimited op internet te kunnen. Maar je kan ook een dagbundel en weekbundel nemen, zoals jij die laat zien. Dus je kan kiezen! Lees ook deze pagina maar, dan is het iets duidelijker. 

Maartenpb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel, ik had dus niet goed gekeken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic