1
Vraag
2
Reageer en help mee
Denzel Huisden

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pakket ontbreekt voor de 2e keer!!!!

Betreft: Klacht over levering en veiligheid van mijn bestelling

Geachte Vodafone

Ik schrijf u deze brief om mijn teleurstelling en bezorgdheid te uiten over mijn recente ervaringen met de levering van mijn verlengde telefoonabonnement bij Vodafone.

Ik heb een telefoonverlenging aangevraagd, wat aanvankelijk goed leek te verlopen. Het probleem ontstond bij de levering van mijn bestelling. Tot mijn verbazing ontving ik het pakket, maar de telefoon bleek niet aanwezig te zijn. Ik heb dit direct gemeld bij de klantenservice van Vodafone, waar ik zeer snel en goed werd geholpen. Het was fijn om te horen dat ik de bestelling opnieuw mocht plaatsen, zodat ik snel van mijn nieuwe telefoon kon genieten.

Echter, tot mijn grote verbazing was ook bij de tweede levering de telefoon niet aanwezig. Daarnaast ontbrak nu ook het contract dat bij de eerste levering nog wel aanwezig was. Dit betekent dat mijn persoonlijke gegevens, die in het contract stonden, mogelijk in verkeerde handen zijn gevallen, wat een zeer ernstige situatie is.

Wat mij daarnaast zeer teleurstelt, is dat Vodafone niet heeft gekozen om de telefoon naar een Vodafone-winkel te sturen, zodat ik het daar persoonlijk kon afhalen. Dit zou niet alleen veiliger zijn, maar ook voorkomen dat er problemen ontstaan zoals die ik nu ervaar. Door de huidige situatie ben ik afhankelijk van een levering die blijkbaar niet goed gaat en ben ik zonder telefoon, wat extra frustrerend is, gezien de naderende feestdagen.

Het is ook zorgwekkend dat ik opnieuw een aanbetaling moet doen, terwijl de eerdere levering niet compleet was. Ik vind het dan ook moeilijk te begrijpen waarom Vodafone niet voor een veiligere optie heeft gekozen, zoals afhalen in de winkel, wat ik als klant ook zou prefereren. Dit zou de kans op fraude of verlies van gegevens aanzienlijk verkleinen.

Hoewel ik begrijp dat Vodafone mogelijk niet direct verantwoordelijk is voor de situatie met de bezorging, had ik wel verwacht dat er meer oog zou zijn voor veiligheid en klanttevredenheid. Ik ben nu in een vervelende situatie en vraag mij af of ik mijn abonnement bij Vodafone wel moet voortzetten, gezien deze herhaalde problemen en het gebrek aan een oplossing.

Ik verzoek u vriendelijk om mijn situatie met de hoogste prioriteit te behandelen en mij een oplossing te bieden. Ik zou het op prijs stellen als er alsnog een veilige en snelle manier wordt gevonden om mijn telefoon in mijn bezit te krijgen, bijvoorbeeld door het naar een Vodafone-winkel te sturen waar ik het persoonlijk kan afhalen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

3 Reacties 3
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 14Oplossingen
  • 16Likes

Goedemiddag Denzel, wat een teleurstelling dat je nu voor de tweede keer geen toestel hebt gekregen!

Ik heb direct een aanvullende case aangemaakt voor de afdeling klachten (vermissingen). Ze nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor verdere afhandeling. Omdat ik zelf niet bij deze afdeling werk kan ik je helaas geen informatie geven over bijvoorbeeld een afwijkende levering naar een Vodafone winkel.

In het verleden zijn alle toestellen juist uit de winkels gehaald i.v.m. overvallen en diefstal.

We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op Denzel.

Denzel Huisden
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Marco,

Wanneer word ik gebeld door een medewerker? Dit is een hele vervelende situatie en het duurt me allemaal te lang. 
Gaarne wacht ik uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 14Oplossingen
  • 16Likes

Goedemiddag Denzel, begrijpelijk dat je dit zo spoedig mogelijk opgelost wil hebben.

Het ligt op dit moment bij de afdeling klachten / vermissingen. Ze nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic