1
Vraag
2
Reageer en help mee
Betsie Forsten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op mijn nota staat dat ik op 24 augustus op het zelfde tijdstip (10:05) 5 x gebruik heb van een sms

IMG_3527.png

3 Reacties 3
Betsie Forsten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beetje jammer dat er maar zo’n beperkte ruimte is om een vraag te stellen.

dus hier ook nog even de vraag hoe het mogelijk is om 5x op het zelfde tijdstip gebruik te maken van een sms dienst.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Je kan Vodafone op verschillende plekken benaderen, via telefoon, via chatten, via X of Facebook en via hier op de community. Er zijn op de community medewerkers aanwezig die met je mee kunnen kijken maar als een SMS dienst 5x achter elkaar een sms stuurt (direct achter elkaar) dan is dat allemaal binnen die minuut en dan is de tijd ook allemaal 10:05 uur. Het gaat hier waarschijnlijk om een dienst die je afneemt, is dat niet het geval en wil je dit niet, dan moet je je snel afmelden via payinfo.nl. Heb je wel een dienst afgesloten en klopt dit niet, dan moet je met hun contact opnemen. 

Wil je meer informatie, omdat bovenstaande het allemaal niet is, dan even wachten op een medewerker van Vodafone. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Betsie Forsten het is nooit leuk als er sprake is van een onaangename verrassing.

Ik doe wel de aanname dat je weet om welke SMS-dienst dat gaat. Ik heb wat nazoekwerk gedaan, het lijkt te gaan om een kenteken-check. Bij het aanmelden kunnen er méér smsjes worden gestuurd. Check dat altijd vooraf, dat voorkomt het moeten schrikken op een factuur. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic