Hi!
Ik zou graag het Vodafone en Ziggo account willen ontkoppelen. Mijn oud-huisgenoot wilt het Ziggo account overnemen, terwijl ik mijn Vodafone account wil blijven gebruiken.
Alvast bedankt!
Sibel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het overnemen van een abonnement kun je aanvragen via deze link @Sibel. Dit staat verder los van het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij het loskoppelen wordt automatisch het My Vodafone of Mijn Ziggo account verwijderd. Het abonnement blijft bestaan zodra My Vodafone of Mijn Ziggo account losgekoppeld wordt.
Hoi Alex,
Ik had uitgelogd en daarna ingelogd met het nieuwe profiel. Toen kreeg ik de waarschuwing dat ik geen toegang zou krijgen tot bewaarde opnamen, vervolgens was er van de mappen van de series die had opgenomen alleen de map zelf aanwezig, maar geen inhoud. Dus zocht ik het forum op.
Maar ja mijn Minix is blijkbaar een oudje, want ik kan er ook al geen Netflix meer mee kijken.... Dus na wat je hierboven zei, zou dat toch moeten werken. Daarom heb ik eerst alles nog maar eens nieuw opgestart (en daarmee misschien de cache geleegd?) en nu heeft de box zijn bezwaren tegen het nieuwe profiel laten varen.
Dus sorry dat ik niet eerst alles nieuw had opgestart (dat is toch move nummer 1 bij problemen). En dank voor je hulp.
Thanks, Eltjo
Hoi @Sibel,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik help je graag verder met het ontkoppelen van My Vodafone & mijn Ziggo. Om je verder te helpen, heb ik een aantal gegevens nodig voor de verificatie. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
- Mobiel nummer en e-mailadres waarop het account is geregistreerd.
Dankjewel voor de gegevens @Sibel. Het mijn Ziggo account is losgekoppeld en verwijderd. Je oud-huisgenoot kan nu een Ziggo account aanmaken met haar/zijn e-mailadres. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hi Steven, Mijn oud-huisgenoot wilt het Ziggo abonnement overnemen, dus het is niet de bedoeling dat deze verwijderd wordt. We willen deze overzetten, zodat hij niet zonder abonnement komt te zitten. Kan je dit aanpassen?
Het overnemen van een abonnement kun je aanvragen via deze link @Sibel. Dit staat verder los van het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij het loskoppelen wordt automatisch het My Vodafone of Mijn Ziggo account verwijderd. Het abonnement blijft bestaan zodra My Vodafone of Mijn Ziggo account losgekoppeld wordt.
Oke, duidelijk! Dank je wel!
Heel graag gedaan @Sibel
Hoi Steven,
Ik heb ook Ziggo aan Vodafone gekoppeld, waardoor ik dus niet meer in de door mij bewaarde series kan komen. Want op Ziggo Go raak ik alles kwijt als ik inlog met mijn nieuwe (Vodafone) naam. Dus ik moet blijven inloggen met mijn originele Ziggo naam.
Kun jij dus helpen met ontkoppelen?
Gr! Eltjo
Super, dank je.
Hi @1Eltjo, welkom op de Vodafone Community!
Het is geen probleem om je accounts los te koppelen, maar het probleem is me nog niet helemaal helder. Het samenvoegen (of loskoppelen) heeft geen invloed op jouw bewaarde opnames, favorieten en profielen binnen Ziggo GO. Die zijn klant(nummer)gebonden. Ik begrijp dat ze niet meer zichtbaar zijn nadat je je accounts had gekoppeld?
Hoi Alex, dank voor je reactie.
Omdat mijn Vodafone profiel een andere naam heeft dan mijn Ziggo profiel en ik voortaan met Vodafone moet inloggen, zegt mijn setup dat dit een nieuw profiel is, en dat ik geen toegang meer heb heb tot mijn oude profiel en alles wat daarop is opgeslagen. Dat loopt via een box op mijn 2e (niet smart) TV, en wellicht is dat een fout van die box, maar ja, dan kan die 'fout' nog steeds opgeheven worden door weer met mijn oude (momenteel ongeldige) profiel in te loggen.
Gr! Eltjo
Hmm, iets voor Ziggo om hier naar te kijken. En laat nu @Alex ook bij Ziggo werken. Dat is handig 😂🤣😉
maar ja, dan kan die 'fout' nog steeds opgeheven worden door weer met mijn oude (momenteel ongeldige) profiel in te loggen.
Voor het ontkoppelen van een account verwijderen we één van de twee (Mijn Ziggo of My Vodafone). Voor die dien je dan een nieuw account aan te maken en de andere blijft bestaan met de huidige gegevens. Op geen manier kunnen we dus helaas een oud account herstellen en vrees dus ook niet dat dit de oplossing is.
Dat loopt via een box op mijn 2e (niet smart) TV
Gaat het om de Ziggo GO TV-app, zoals Android TV? Uiteraard dien je opnieuw in te loggen, maar ik vind het heel gek dat hij al je gegevens kwijt is. Als je bijvoorbeeld naar www.ziggogo.tv gaat, zie je alles dan nog wel?
Hoi Alex,
Ik had uitgelogd en daarna ingelogd met het nieuwe profiel. Toen kreeg ik de waarschuwing dat ik geen toegang zou krijgen tot bewaarde opnamen, vervolgens was er van de mappen van de series die had opgenomen alleen de map zelf aanwezig, maar geen inhoud. Dus zocht ik het forum op.
Maar ja mijn Minix is blijkbaar een oudje, want ik kan er ook al geen Netflix meer mee kijken.... Dus na wat je hierboven zei, zou dat toch moeten werken. Daarom heb ik eerst alles nog maar eens nieuw opgestart (en daarmee misschien de cache geleegd?) en nu heeft de box zijn bezwaren tegen het nieuwe profiel laten varen.
Dus sorry dat ik niet eerst alles nieuw had opgestart (dat is toch move nummer 1 bij problemen). En dank voor je hulp.
Thanks, Eltjo
Ah top! Super dat het uiteindelijk is gelukt met een herstart 🙂 Veel kijkplezier!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.