Ludeau
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone en ziggo

Ontkoppel mijn Vodafone en ziggo account aub.

 

Het staat in de app totaal niet duidelijk aangegeven wat de gevolgen zijn van de koppel knop.

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9191Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2006Likes

Hoi @Ludeau 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone. 


Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11025Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2033Likes

Hoi @Ludeau 

Welkom op de community van Vodafone. Ik help je graag verder met het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone. Als het goed is, staat er aangegeven dat je hierdoor kunt inloggen bij beide met 1 gebruikersnaam en 1 wachtwoord. Je geeft aan dat dit niet duidelijk aangegeven staat. Waar heb je gekeken voor het koppelen van de accounts? Dan kan ik dit intern doorgeven.

Gelukkig lees ik dat @Energieboy je doorverwijst naar mij met een privébericht. Ik hoor graag van je. Zodra ik de gegevens ontvangen heb, kan ik de accounts ontkoppelen voor je. Je kunt mij een bericht sturen tot 11.45 uur. Daarna mag je mijn collega @Cecilia een bericht sturen. Zij zal dit na het weekend oppakken voor je. We horen graag van je

Uitgelicht topic