1
Vraag
2
Reageer en help mee
DorienSchol1982

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Dag,

 

Ik zou graag Mijn Ziggo en Mijn Vodafone ontkoppelen. 


Ik wil mijn login voor sch*****d@g****.com graag behouden en mijn Ziggo inlog voor thuis ook. Het moet gewoon weer zoals het hier voor ook was. Ik was me namelijk niet bewust dat alle gebruikers van ziggo ook moesten gaan inloggen met mijn vodafone gegevens. Ik hoor graag of jullie nog iets nodig zijn!


Groeten Dorien

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @DorienSchol1982, welkom hier.

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Op dit moment heb je voor beide één inlog, namelijk sch******@gmail.com. Om de accounts te ontkoppelen zal ik één van beide omgevingen moeten verwijderen. Voor het account dat we verwijderen kun je je dan vervolgens opnieuw registreren met een ander e-mailadres. Op die manier ontstaan er weer 2 afzonderlijke accounts. Welk account mag ik voor je verwijderen?

DorienSchol1982
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt.

Voorheen, als in iets van 6 weken geleden, logden we in bij Mijn Ziggo met een bepaalde inlog van klantnummer eindigend op 78 van ziggo. 

Toen logde ik bij Vodafone in met het andere mailadres sch*** enz. 

Nu wil je 1 van die twee verwijderen? Wat wordt er precies verwijderd want er hangt toch een ziggo tv/internet abonnement aan en aan de andere een mobiel abonnement?

Ik hoor graag.

Gr. Dorien

Energieboy
Expert
Expert
  • 12015Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Za gaat je account/abonnement niet verwijderen, alleen maar het mail adres dat is gekoppeld aan je account/abonnement. Je moet daarna dan een nieuwe inlog maken met een ander mail adres of inloggen bij Ziggo of Vodafone en dan daar een tweede account toevoegen (die van Ziggo of Vodafone). Ze gaat nu niet je volledige account verwijderen 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic