1
Vraag
2
Reacties
Mnicolai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling Vodafone & Ziggo

Goedemorgen,

Onlangs heb ik mijn Ziggo account beëindigd en een nieuw abonnement afgesloten met als reden dat ik ben verhuisd.
Echter staat mijn 'oude' Ziggo account nog gekoppeld aan My Vodafone. Graag zou ik mijn nieuwe Ziggo account aanmelden.
Ik zag staan dat ik hier een berichtje voor moest sturen richting Vodafone, dus bij deze.

Ik hoor graag hoe ik mijn nieuwe Ziggo account aan Vodafone kan koppelen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Mark Nicolai


**Mobiel nummer en e-mailadres verwijderd door moderator - Let op met de informatie je deelt op een publiek forum**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Mnicolai
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik heb je mobiele nummer en e-mailadres even verwijderd, want je wilt liever niet dat deze voor iedereen zichtbaar zijn op het world wide web! 

Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account verwijderd. Het account met de gebruikersnaam (hotmail e-mailadres) is nu dus alleen nog voor My Vodafone. Voor je nieuwe Mijn Ziggo heb je al een nieuw account geregistreerd met een ander e-mailadres (gmail). Indien gewenst kan je deze samenvoegen. Dit kan je doen onder het kopje 'Profiel'' in My Vodafone. De inloggegevens van je My Vodafone account zullen dan ook de inloggegevens worden van Mijn Ziggo.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Mnicolai
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik heb je mobiele nummer en e-mailadres even verwijderd, want je wilt liever niet dat deze voor iedereen zichtbaar zijn op het world wide web! 

Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account verwijderd. Het account met de gebruikersnaam (hotmail e-mailadres) is nu dus alleen nog voor My Vodafone. Voor je nieuwe Mijn Ziggo heb je al een nieuw account geregistreerd met een ander e-mailadres (gmail). Indien gewenst kan je deze samenvoegen. Dit kan je doen onder het kopje 'Profiel'' in My Vodafone. De inloggegevens van je My Vodafone account zullen dan ook de inloggegevens worden van Mijn Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic