1
Vraag
2
Reageer en help mee
RemcoManuel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onenumber bestelling geannuleerd maar blijft op wachten staan in iPhone

goedemorgen, ik heb in de afgelopen dagen meerdere keren contact gehad met de chat van Vodafone over mijn Onenumber abbo voor een Apple Watch. Schijnbaar is er in de bestelling iets niet goed gegaan. Gisteren is het verwijderd en zou vandaag de mogelijkheid weer beschikbaar moeten komen om de bestelling opnieuw te doen.

 

 Nu blijft het mobiele netwerk in mijn iPhone op wachten staan en kan het ook niet verwijderen. Graag hulp.

 

 Remco

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @RemcoManuel 
Wat vervelend dat dit gebeurd. Lees net van een andere klant dat die ook een probleem heeft met OneNumber. Waarschijnlijk is er iets niet goed bij Vodafone, maar dat weet ik natuurlijk niet. Zodra er iemand van Vodafone online is op de community dan zal die even met je mee kijken. Lees aub nog even onderstaande balk, dan help je de medewerker sneller onderzoeken.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

RemcoManuel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks, ik wacht het even af. Heb het profiel aangevuld.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @RemcoManuel, goedemorgen!

Ik zie dat je gisteren nog contact hebt gehad met een collega van mij hierover. Er zijn op 3 december 2024 een totaal van 9 bestellingen gedaan, hierdoor is het één en ander vastgelopen. Mijn collega heeft een aantal van deze orders kunnen sluiten, maar één order helaas niet. Deze order is compleet vastgelopen en moet handmatig worden opgepakt door een andere afdeling. Om die reden kun je op dit moment dus nog niet OneNumber bestellen. Tijdens het gesprek met mijn collega gisteren is een verzoek aangemaakt en zal er opnieuw contact met je worden gezocht. Het lijkt mij goed om dit af te wachten, zodat er geen zaken langs elkaar heen gaan lopen. 

RemcoManuel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

 

Inmiddels is er inderdaad telefonisch contact opgenomen.  Dat na 3 dagen en 2 chat sessies zonder werkende oplossing. Fascinerend hoe tot die 9 bestellingen is gekomen. Ik heb 1 Red Together abbo en 1 Apple Watch dus 1 OneNumber besteld. OneNumber bestellen met Red Together ging niet vlekkeloos, ik moest in MyVodafone de contractnamen aanpassen om uiteindelijk het nummer te kunnen koppelen aan mijn (1 van de 4) telefoonnummer/contract. Wellicht is daarin iets misgegaan.

 

Daar de communicatie en oplossingen uitbleven heb ik me tot de community gewend. Ik zag hier dezelfde ervaringen én oplossingen, en naar een oplossing ben ik op zoek. Lijkt me prima om nu even af te wachten waar de tech specialisten mee komen!

Iig dank voor de reactie voor nu.

 

Remco

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @RemcoManuel 
Inmiddels zie ik dat de vastgelopen order is opgelost en OneNumber actief staat! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic